Saatler kaldı! 18.00 itibariyle yasaklar bitecek ve oylar sayılmaya başlanacak.
Seçim sonuçlarını heyecanla beklediğin anın fotoğrafını bizimle paylaşır mısın?

Saatler kaldı! 18.00 itibariyle yasaklar bitecek ve oylar sayılmaya başlanacak.
Seçim sonuçlarını heyecanla beklediğin anın fotoğrafını bizimle paylaşır mısın?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben heyecanla beklemiyorum hiç. şu an arada bakıyorum o kadar.
https://www.youtube.com/embed/b1kbLwvqugkBen hiç heyecanlı değilim. Çünkü ne haber dinlemeyi severim ne de siyaset ilgimi çeker 😂 o kadar umrumda değil ki oyumu kullandım geldim ve bu seçimle alakalı şeyleri görünce "he lan oy kullandım dimi ben" diyorum sjskskskks 😂😂
Böyle bekliyoruz ülkecek.
Sağ kulvardan Kılıçdaroğlu atağa kalktı bunu gören erdoğan tür bindirdi arayı açmaya başladı 🤪
İyi olan kazansın ✌️ hangisi kazanırsa farklı nedenlerim olucak sevinmek için ama EUR dolar yine yükselmiş 😅
Böyle bekliyorum 🙃
😃
Aynı düşünce taraftarı misin peki?
Değilim
Eywallah
Epistemolojik ve heterodoks saygılar :D
Dur şimdi, ne seçimi? Bu kedi yenir kiiii :D
Garip bı şekilde bekliyorum paylaşamam o anı. Yalnız baktimda herkesde paylasamam demiş 🤔😂
Daha yeni mi sayılmaya başlayacak? Ölme éşék ölme. Bizim zamanımızda bir yandan oyu sayarlardı. Akşam 5 gibi kimin kazandığı belli olurdu. Devir değişmiş.
Sen kac yasindasin?
Bu seçim çok heyecanlıyim Kılıçdaroğlu alır inşallah
Ben hiç ihtimal vermiyordum ama 2 saat evvel gözüme bir online anket ilişti. Orada kazanıyordu. Öyleyse büyük fark yer AKP gibi görünüyor.
Kazanıyoruz bahar geliyor
Nerde kszanıgorsuj 49 a 44 Erdoğan win
İkinci turu bekleyin
İkinci tur ne ya öyle saçmalık mı olur. Ne anladım bu işten. Boş iş
Bişy sorucam. Milletvekili oy pusulası oy verirken çok az alttan yırıldıtı çok küçük sekılde sence oyum geçersiz mi
Maalesef geçersiz olur
Abi yeter artik Erdoğan görmek istemiyorum.
Ben heyecanlı değilim. Takip etmiyorum bile.
İzlemiyorum 😃
Ben hiç heyecanlı değilim 😃
Laa tipe bakk djjdjd
Paylaşamam
Paylaşmam