Sinan Oğan AKP yi Destekleyenileceğini Açıkladı! Sizce Doğru Bir Tutum Mu?

Cumhurbaşkanı adayı Sinan Oğan, amacının seçimi 2. Tura bırakmak olduğunu ve menfaatine hangi Cumhurbaşkanı adayı uyarsa onu destekleyeceğini alenen itiraf etti. Yani AKP kendisine iyi imkanlar verirse, bu ülkeden TC tabelesını kaldıran, hüdapar gibi "Türk ismi ile sorunumuz var" diye parti ile ittifak yapan AKP yi desteklemekte sorun görmüyor.

https://youtu.be/19KQc1q986s

Bence şahsen ülkeyi gereksiz yere 15 gün daha 2. Tur için oyalamak, ve o kadar milliyetçilikten söz edip hâlâ AKP ile bir araya gelebileceğini söylemesi beni çok soğuttu. Sizin fikriniz nedir?
Sinan Oğan AKP yi Destekleyenileceğini Açıkladı! Sizce Doğru Bir Tutum Mu?
Cevapla