Cumhurbaşkanı adayı Sinan Oğan, amacının seçimi 2. Tura bırakmak olduğunu ve menfaatine hangi Cumhurbaşkanı adayı uyarsa onu destekleyeceğini alenen itiraf etti. Yani AKP kendisine iyi imkanlar verirse, bu ülkeden TC tabelesını kaldıran, hüdapar gibi "Türk ismi ile sorunumuz var" diye parti ile ittifak yapan AKP yi desteklemekte sorun görmüyor.
https://youtu.be/19KQc1q986s
Bence şahsen ülkeyi gereksiz yere 15 gün daha 2. Tur için oyalamak, ve o kadar milliyetçilikten söz edip hâlâ AKP ile bir araya gelebileceğini söylemesi beni çok soğuttu. Sizin fikriniz nedir?
https://youtu.be/19KQc1q986s
Bence şahsen ülkeyi gereksiz yere 15 gün daha 2. Tur için oyalamak, ve o kadar milliyetçilikten söz edip hâlâ AKP ile bir araya gelebileceğini söylemesi beni çok soğuttu. Sizin fikriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hdp ile anlaşıp özerklik verecem diyene güvenmekten daha ıyidir. Konu Türklükse hdp Tanrı Türkü korusun diye naralar atmıyor 😏
Chp hdp ile ittifak değil. Hdp emek ve ozgurluk ittifakinda. Ve ozerklik vericem demedi kimse.
Ayrica AKP ile analşması iyi diyorsun
Peki AKP njn hüdapar ile ittifak kurmasi sana çok mu milliyetci geliyor? Hudapar baskani Z. Yapicioglu "Türk ismi ile sorunumuz var o isim sıkıntılı" dedi
Gaffar Okan ve Gonca Kurişi katlettiler
Hizbullah teror orgutu degil dedi, Erdogan dahi eski zamanda Hizbullah teror orgutu diyordu bugun demiyor.
Bu adam mi milliyetci? Ulkeyi 15 gun daha sirf kendi cikari icin kaosa suruklemeyi goze alip Turklugu ve Milliyetciligi ayaklar altina alan Akp ile ittifak kurmayi kendi cikarina gore
Kaçtir dile getiriyor. Biz de adam sandik ama bu kadari da pes daha isim olmaz.
Hiç yakıştiramadım yazıklar olsun
Evet ben de oy verecektim ama vazgeçtim. Menfaati için AKP ye eyvallah edermiş yani. Bunu eski danışmanı söylemişti Sinan Oğan onu yalanlamıştı biz de iftira atiyorlar sandik ama şimdi kendi agziyla itiraf ediyor.
Hadi CHP bize bakanlik verirse o şartla destekleyecegiz, aksi takdirde desteklemeyiz dese ama akp ile anlaşmamiz soz konusu olamaz dese neyse de
Bildigin AKP ile yol yürürmüş yani. Tatli su milliyetcisi cikti adam. Aldatilmis hissediyorum
Kendimi kötü hisetim adam kendini düşünen biri yazıklar olsun
İlk kez bı siyasetçiden bu kadar emin olmuştum
Ben de ne kadar aldatilmis hissettigimi tarif edemem. Akp gitsin diye bazi şeyleri kabul gormesem de yine de andimiz geri gelecek TC ibaresi geri gelecek diyen ve kampanyayi Anitkabirde bugun sonlandiracak olan Chp yi destekleyecegim. Mecliste de iyi partiye vericem. Yeter ki akp gitsin yetti valla gencligimiz kaydi ya
Detaydan da başlıkdsn da bunu anlamadım
Sinan Oğan AKP ile ittifak kurabileceğini babalada da soyledi burada da soyledi neyini anlamadin?
Başlıkda ki kelıme anlaşılmıyor yazım yanlışı 😀link dışındakiler de kendı yorumun. Linki de şimdi gördüm ok:) (
Lan twittera gir herkes bunu konuşuyo daha destekleyeceginiz adamin ne dediginden haberiniz yok. Süleyman Soylu öven birisi cikti adam gir bak twittera allah allah ya
Lan senın babandır doğru konuş aptal. Herkesden banane herke kim ben kimim. Desteklediğim kim 😀🤣nerden bılıyon müneccim kılıklı. Twitter ı'm falan da yok snn dünyadan haberin var mı
Bağırma atar yapma bana aklını alırım senın cocuk
Hahahah tehdit edip gizleniyo ezik
Olum akp li isen sorun yok ama muhalif olup sinan ogani destekleyen zort
Adam hangisi şartlarimiza uyarsa onu destekleriz diyo herkes okuyo izliyo anliyo sen izleyip okuyup anlayamiyosun kafan basmiyo ki napim.
Suleyman Soylu oven tweetleri, babalada Akp ile ittifak olabiliriz demesi, bu yayinda hangisi menfaatimize uyuyorsa onunla devam edicez demesi basli basina yetiyo. Bi de milliyetci sandik hüdapar gibi Türk ismi sıkıntılı diyen parti akp de onlarla ittifak olmaya olur gozuyle bakiyo
Ne tehdidi ma lll:)) nerde tehdit onu sen yaparsın saygısız komık zavallısın. Ona mı takıldın sen acıksın sanki.
Senı engelleerim diye gizlendın :)) boş boş konuş anlamadan.
Hadi naş koy un