Çok sık soru görmeye başladım, tabi bir çok kararsız seçmen var ama ilk oyunu kullanacaklarda bu oran çok daha fazla gözüküyor
Kararsız seçmenler sizin endişeleriniz nedir?
Çok sık soru görmeye başladım, tabi bir çok kararsız seçmen var ama ilk oyunu kullanacaklarda bu oran çok daha fazla gözüküyor
Kararsız seçmenler sizin endişeleriniz nedir?
Doğru düzgün adam yok çünkü. Bı HDP bı hüdapar var. İki adayı da istemiyorum bu yüzden. Üstelik ikiside yaşlı bı gitsinler artık. Ben Sinan Ogan istiyorum. Ülkücü olduğu için ona atmayı düşünüyorum. Ama %1 alır diyorlar moral bozuyorlar. Diğer iki adayada basmaya vicdanım el vermiyor. Ülkücülük milliyetçilik ayaklar altında resmen hakkiyla savunmuyor kimse. Bunu yapacak adam Sinan Ogan
1. tur Sinan Ogan meclis iyi parti
2. tur kilicdaroglu
Dediklerinde haklısın bende Türkçü Atatürkçüyum Sinan Ogan %6-7 alır
Kendi fikrin ama saçma buldum. 2 . Tur niye kk atıyorsun.
Rte ye mi atacağım? 😁
Boş at
Böyle kader seçiminde asla boş oy atmam. Millet ittifakı mutabakat metni belli Mansur yavaş ve aksener de var illa ki her şey istediğimiz gibi olmayacak ama cehennemin kapılarını kapatmak önemli
Seloyu hapisten cikartma sözleri var. Başkan aponun heykelini dikecez diyen adamı hapisten cikartma sözleri var
Sinan oğan'ın sözleri maalesef..
Ne Sinan Ogan ın sözleri pardon?
Cenneti vaat etmiyorum ama cehennemin kapılarını kapatacağım sözü yani
Haaa öyle desene zaten gerginim ahahhshha. Bende yukarda Selo falan dedim ya. Benim ettiğim söze Sinan Ogan dedi diyorsun sandim. Celallenecektim bir an😂
hayır tabikide ya ben Sinan Ogan a gidip imza vermiş insanım + 12 yıldır takip ederim 😁 ama o teröristin durumu farklı ve muhabbeti uzun burada hiç girmeyelim 😁
Kardesim ben de ilk oyumu vericem ama CHP nim ve AKP nin kemik kitlesi var. Eger Tayyip gibi gerici birisi gitsin istiyorsak kotunun iyisi en guclu muhalefette Kilicdarogluna oy verip, milletvekili sdcimlerinde zafer partisine verebilirsin.
Hdp ittifakta degil, hdp emek vebozgurluk ittifakinda. Millet ittifakinda yok. Hüdapar akpartide.
Ya tamam da bir de şuna açıklık getirir misin bu konuyu tam bilmediğim için kafam karışık olduğu için soruyorum. Seloyu hapisten çıkarma sözü var ama. Başkan aponun heykelini dikecez diyen adami çıkarma sözleri var. Böyle oluncada insan endişeleniyor. Ülke PKK ya mi kalsın. Yağmurdan kaçarken doluya mi tutulalim
Hayır öyle bir sözü yok. Şu an o demirtaşı bu Akp hükümeti dahi suçsuz buldu. Ki bence suçlu leş birisi ama onun içeri girmesinin sebebi fikir suçu. 7 yildir içeride o yuzden ahim mi ne cezasinin bittigine karar vermis. Erdoğan sırf Kürt oylarini etkilemesin diye onu içerde tutuyormuş. Kilicdaroğlu da Erdoğan'in sirf oylari etkilemesin diye suçu bitmis oldugu halde içerde tutmasina gönderme olarak söylüyor onu.
Hdp chp ile ittifak değil. Ama hdp nin 7-8 milyon oyu var. Kürt oyları olmadan akp nin gitmesi imkazsiz. Kürt oylarini alma çabalari bu yüzden. Başka hiçbir muhataplari munasebetleri yok. Ve TC ibaresini Akp kaldirdi, CHP kendi belediyelerine yeniden getirdi. Andimizi akp kaldirdi, Kemal Kilicdaroglu "Andimizi neden kaldirdiniz, geri getirecegiz" diyen bir insan. Uygur Türklerine zulume akp sessiz. Kilicdaroglu iktidara geldiginde bu sorunu çözecegini acikladi.
Mesele tamamen bu. Hüdapar başkani Türk ismiyle sorunumuz var k isim sıkıntılı dedi (video atabilirim) ve akparti bunlari meclise soktu. Asıl ülkemize bayragimiza düşman olanlar onlarin yaninda. Chp hdp ile ittidak degil akiri karalama yapiyorlar.
Ya bunları biliyorumda yine de hdp yanında işte. Herkes bir oy kk bir oy yeşil sola diye paylaşım yapıyor. Apo çıkacak diyorlar.
Yahu hicbir millet ittifaki adqyindan öyle bir soz duyamazsin. Hdp cb adayi cikarmadi o yuzden akp ye nefretlerjnden KK ya veriyorlar. Ama bir oy KK ya bir oy iyi partiye verenler de çok.
Bu seçim gerçekten ya ozgur, demokrat, laik bir Türkiye
Ya da gerici, ulkeyi multeci coplugune çeviren, okula bilime degil çocuklari cemaate tarikatlara emanet eden bir turkiye olacak.
Seçiminj ona gore yap.
Yeniden refah partisi kadin milletvekilinin fotografini bile paylaşmiyor siyah ekran ile karartmislar. Neden? Sadece kadin diye. Ustelik kadin kapali olmasina ragmen. Bu parti ile ittifak akparti işte. Festiveller şarkilar yasaklanacak dizilerde muhafazakar abuk subuk şeyleri zoraki yapacaklar. Izin vermeyelim
Cevap
2Cevap
Ben kararsız değilim ama bazıları çok kafası karışıyor
kararimiz net, bunlara ülke vermeyiz.
Kararsız değilim, Reis'e vereceğim biiznillah
Kararsız değilim bir oy Kemale bir oy yesil sola
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?