En düşük memur maaşını 22.000 TL seviyesine yükseltilmiş. Ne düşünüyor sunuz?

En düşük memur maaşını 22.000 TL seviyesine yükseltiyoruz. Maaşlardaki bu artışları otomatik olarak memur emeklilerimize de yansıtıyoruz. Milletimize hayırlı olsun.
En düşük memur maaşını 22.000 TL seviyesine yükseltilmiş. Ne düşünüyor sunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Haberi direk paylaştım benim görüşüm gibi algılanmasın
En düşük memur maaşını 22.000 TL seviyesine yükseltilmiş. Ne düşünüyor sunuz?
Cevapla