En düşük memur maaşı 22 bin lira olunca tüm memurlar mı 22 bin lira alacak yoksa aradaki fark korunacak mı?

En düşük memur ilk ya da ortaokul mezunu, yeni ise girmis, ek göstergesi olmayan, yardımcı hizmetli sınıfında olan 14. Derece memur oluyor. Aldığı maaş da şu an olarak 11.500 lira falan. Mesela ben 4. Derece teknikerim ek göstergem 1700 en düşük memur maaşının şu an ortalama %35 fazlasını alıyorum. En düşük memur maaşı 22 bin lira olunca benim maaşım ile aradaki %35 lik farkin korunması gerekmiyor mu? Adaletli olan bu değil mi öteki türlü benim yaptığım işin sorumluluğu verdiğim hizmet yılı ve okuduğum okulun ne anlamı kalıyor?

En düşük memur maaşı 22 bin lira olunca tüm memurlar mı 22 bin lira alacak yoksa aradaki fark korunacak mı?
Cevapla