Oyunuzu kullanırken , nelere dikkat eder, hangi kriterleri gözden geçirirsiniz?

Arkadaşlar malum seçime sayılı günler kaldı. Bu pazar yapılacak olan C. B. seçimi için sabah saatleri itibari ile sandık başına geçeceğiz. Peki seçimlerde oy kullanma kriterleriniz nelerdir?

Babadan gelen bir partiye oy vermek mi? Yoksa kendi kriterleriniz doğrultusunda mı hareket edersiniz?

Demokrasininin gereğidir seçme&seçilme hakkı.
Demokrasininin gereğidir seçme&seçilme hakkı.

Ben bu konuda birtakım taraftarı gibi asla bir partiye taraftarlık etmem. Sürekli değişimin iyi geleceğini düşünüyorum ki seçilenlerin vazgeçilmez olmadıklarını anlamasından yanayım.

Oyunuzu kullanırken , nelere dikkat eder, hangi kriterleri gözden geçirirsiniz?
Cevapla