Kendi ülkemde Yabancı Ev sahiplerinin kiracısı olduk. AKP'ye hakkınız helal mi?

Merhaba sevgili gençler.

Kendi ülkemizde Arabın, Suriyelinin (TL değer kaybı neticesinde) ucuza satın aldığı, evlerde kiracı olduk.

Ev sahibimiz Suriyeli, kiracı Türk evladı.

Ve böyle olan on binlerce vatandaşımız..

Ülkeyi ve bizi bu duruma getiren AKP'ye hakkınız helal mi?

Kendi ülkemde Yabancı Ev sahiplerinin kiracısı olduk. AKPye hakkınız helal mi?

#Uyanın

Güncellemeler
+1 yıl
Gizli cevap vermeden, kendini nickini belli eden korkmadan yorum yapan arkadaşları ciddiye alıyorum.
Kendi ülkemde Yabancı Ev sahiplerinin kiracısı olduk. AKP'ye hakkınız helal mi?
Cevapla