Güncellemeler
+1 yıl
Gizli cevap vermeden, kendini nickini belli eden korkmadan yorum yapan arkadaşları ciddiye alıyorum.
Merhaba sevgili gençler.
Kendi ülkemizde Arabın, Suriyelinin (TL değer kaybı neticesinde) ucuza satın aldığı, evlerde kiracı olduk.
Ev sahibimiz Suriyeli, kiracı Türk evladı.
Ve böyle olan on binlerce vatandaşımız..
Ülkeyi ve bizi bu duruma getiren AKP'ye hakkınız helal mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Olaya Suriyeli - Türk diye bakmaktansa detayları merak ediyorum şahsen. ''Suriyeli'' diye geçiştirip o kişinin/ ailenin nitelikli olup olmadığını, Türkiyeye yararı olup olmadığını göstermmiyor, benim için önemli olan ırkı değil katkısı. Meslek lisesi mezunu 25ini geçmiş tek işi babasının işçi maaşını yemek olan iş aramayan akrabalarımdansa doktor, öğretmen, kimyager vs olan ülkeye katkısı olan kişileri tercih ederim ben
Yaşın kaç
Yorumla yaşın ne alakası var :)
Hayat tecrübeni yüzüne vurmak için sordum
Hayat tecrübem ile ülkemde ırka bakmaksızın niteliksiz değil nitelikli eleman istemenin ne alakası var peki? Gelişmiş ülkelerin hangilerinde yerli halk nitelikli halktan daha zengin?
Sorumla ne alakası var niteliksizin niteliklinin arkadaşım?
Sorduğun soru ülkede Suriyelinin ev alıp Türkün kiracı olması normal mi? Benim dediğim şey de suriyeli dediğin kişi ülkede nitelikli bir kişi ise, ülkeye katkısı varsa ve Türk dediğimi kişi niteliksiz çalışan ise gayet normaldir
Yok arkadaşım, eb sahibimin mesleği yok, Suriye'den kaçak getirdiği dolarlarla evini aldı.
Şimdi bu bilgiden sonra yorumla.