Güncellemeler
+1 yıl
Mültecilere verenleri anlamak için sorulmuş soru bu. Nasıl güvenip teslim ediyorlar evi sizce? Evi harabeye çevirmez mi bu insancıklar...🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Ben hayatta veremem evim kıymetlidir😅 verenlere her zaman hayret etmişimdir...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Satılık arsalarım var araplar fazla para versene ben Türk'den başkasına satmıyorum ama 2023 de AKP kazanırsa satacam bu halk bunu hak ediyor
Mültecilere verenleri anlamak için sorulmuş soru bu. Nasıl güvenip teslim ediyorlar evi sizce?
Yüksek depozito ve yüksek kira ile veriyorlar
Valla harabeye dönmüş evi hiçbir depozito kurtarmaz
Mültecilere ev kirlamasaan ev bulamdialri yerde kalmazlar sizde gitsinler demezsiniz kendileri giderler
Mültecilere verenleri anlamak için sorulmuş soru bu. Nasıl güvenip teslim ediyorlar evi sizce?
Hem kiraya veriyolar hemde gitsin diyorlar
Mültecilere günahımı dahi vermem, genç ve bekar kadın öğretmenlere veririm hahahahahaha
Nasıl kürtsün sen?
Yıllarca senin halkın ötekileştirildi. Hem kürtler dunyanin birçok yerinde mülteci konumunda şu an.
Dur bari ezilmis halk olarak ırkcilik yapma
Mültecilere verenleri anlamak için sorulmuş soru bu. Nasıl güvenip teslim ediyorlar evi sizce?
Kardeşim müteahhitlik yapıyorum ve hemen hemen her şehirde bir evim var. Aile dışında hiç kimseye kiralamıyorum, teşekkürler
Ev maliyeti metrekare başına ne tutuyor şu an bilgin var mı?
Arsa ve temel payı hariç
şu an neredeyse ev yapamıyoruz, çimento ve Demir gibi malzemelere her gün zam geliyor. şu an ne desem yalan olur valla
Kira fiyatlarından kime kiralandığı belli değil mi?
Mültecilere verenleri anlamak için sorulmuş soru bu. Nasıl güvenip teslim ediyorlar evi sizce?
Paragöz ev sahipleri işte. Ülke birleşmiş milletler gibi. Ülkede en az 15 milyon kaçak sığınmacı var. Ülkedekileri düşünen yok.
Bana kiralık ev lazım
Konu bu değil ama 😅
O konuya gelebilecek seviyede bile değilim
Evim olsun da tek derdim bu olsun
Nerede yaşıyorsunuz
Antalya
Kendi halkina tabikide
En azindan konusup anlasabilirsin
Mültecilere verenleri anlamak için sorulmuş soru bu. Nasıl güvenip teslim ediyorlar evi sizce?
Asla vermem mültecilere.
Mültecilere verenleri anlamak için sorulmuş soru bu. Nasıl güvenip teslim ediyorlar evi sizce?
o tip evler zaten ucuz olur. adama koymaz
Öyle mi diyorsun
kimse pahalı evini vermez zaten
Ben pin de olsa veremem sanırım 🤭
ben hiç vermem :D
Mülteci asla zaten, kendi insanımız yeterli 😊
taş gibi kız olursa düşünürüz :D
Mülteci de olsa 😳 ah siz erkekler
yardım etmek lazım muhtaca :D
10 bin
Sorular karıştı hakkına galiba 🤣
tam okumadım :D
Kendi vatandasıma 5 e onlara 10 a
Mültecilere verenleri anlamak için sorulmuş soru bu. Nasıl güvenip teslim ediyorlar evi sizce?
Parama bakarım bir şey yaptığını görürsem gereğini yaparım
Nasıl yapacaksın, evi hurda vaziyette almak mümkün ki yasal olarak da zor, zaten adalet ortada ve onlara hiç işlemez ki adamı bulursan bir daha
İnsan olduğunu düşündüğüm herkese kiralarım.
Ya güncel için yanıt?
Yasal yollarla oldugu sürece bir şey olmaz.
Yasal yollar bu ülkede ne kadar hızlı ve iyi ilerliyor ki birde dilini bilmediğin birine nasıl hak iddia edeceksin ki tabii bulursan ve yasalar onlar içinde geçerli olmayabilir yani uzun ve zor iş...
Diğer türlusü ırkçı bir bakış olur ama
İnsanın Ebu daha önemli, düzgün kullanim şart ayrıca bunun maddi boyutu da var, 4 duvar teslim alınabilir ev sonra çık işin içinden... Bu durumdaki eni hiçbir depozito da kurtaramaz...
Kendi vatandaşıma kiralarım
Mültecilere verenleri anlamak için sorulmuş soru bu. Nasıl güvenip teslim ediyorlar evi sizce?
Kim daha iyi kira öderse ona veririm
Konu para OK ama nasil güvenip evi teslim edeceksiniz...
Betonu yiyecek değillerya. İyi bir depozito işi çözer.
Valla dökülür her yeri evi dört duvar teslim ederlerse hiçbir depozito kurtarmaz ben güvenip veremem, hak hukuk da işlemez onlara
Evi alıp gidecek halleri yok herhalde
Mültecilere vermek yerine bos birakirim daha iyi
Kendi halkım
kendi halkima
Mültecilere verenleri anlamak için sorulmuş soru bu. Nasıl güvenip teslim ediyorlar evi sizce?
Kimseye
Neden
Iste