Biz gurbetcilerle ne alip veremediginiz var?

Gercekten cok sinirleniyorum sokak röportajlarini görünce veya türkiyeye her gelmemde bos muhabbetlere. Euro yükseldi diye laf atiyorsunuz fakat ortalama maasimiz 1500€. Euro yüksek olmasa türkiyenin batan ekonomisiyle biz adim bile atamiycaktik. Euro tabikide artmasi normal degil mi sizcede? Biz lüks lüks gezmiyoruz. Bellirli miktar parayla sizde bir tatile ciksaniz sizde ayni sartlarla gezmis oluyorsunuz. Birde fiyat hesaplamaniza kil oluyorum. Bizim aldigimiz maas 1000€fln iken sizinki 3-4 kati fazla. Bizde oyuzden ucuz zaten maasimiz kedi b*ku kadar oldugundan. Birde sunu eklicem: ekonomi bi sizde batmadi bizdede ayni durum. Cok abartiyorsunuz. Calismaya g@t yemiyo tabi.

Güncellemeler
+1 yıl
14 yasindayim. Bu yasimla bile Siz cahilsiniz, aptalsiniz. Sizi döverim hepinizi. Utanmaz pislik köpekler
Güncellemeler
+1 yıl
14 yasindayim. Bu yasimla bile Siz cahilsiniz, aptalsiniz. Sizi döverim hepinizi. Utanmaz pislik köpekler Mallar
Güncellemeler
+1 yıl
12 yasindayim ve bu soruyu trol amacli sordum sizi aptallar
Biz gurbetcilerle ne alip veremediginiz var?
Cevapla