Seçime son beş?

Amacım asla ak partiyi savunmak değil fakat birazcık mantıklı düşünmek lazım. Neden diğer ülkeler erdoğanı sevmiyor kılıçdaroğlunu destekliyor? Bizi çok mu seviyorlar bizim için iyisini destekliyorlar yoksa erdoğan tekrar ülkenin başına geçerse en iyi ülkeler arasına gireceğimizi bildikleri için mi? Şimdi gelir erdoğan ülkeyi kötü hale getirdi diyenler rica ediyorum nankörlük etmeyin sadece yaptığı yanlışları göz önünde bulundurarak, Yaptığı birçok şeyi de göz önünde bulundurun. Kılıçdaroğlunu destekleyenler kendisine faydası olmayan adamdan konyayı ülke olarak gören adamdan bu ülke için ne bekliyorlar çok merak ediyorum.. düne kadar imamoğluna oy verip başa geçirenler bugün pişmanlığını yaşıyor. Rica ediyorum aklınızı kullanın!

Seçime son beş?
Cevapla