Benim aynı ve sonuna kadar Kemal Kılıçdaroğlu demek istiyorum.
Yaşanan olaylar fikrimin değişmesini sağladı
Görüşüm değişmedi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim aynı ve sonuna kadar Kemal Kılıçdaroğlu demek istiyorum.
Son 1-2 aydır Kılıçdaroğluna oy verecek olmakla ne kadar doğru bir şey yaptığımı daha iyi anladım. Kılıçdaroğlu her şeyi güzel güzel konuşuyor, anlatıyor, neyi nasıl yapacağını tek tek söylüyor ama malum kişinin ağzından kin, nefret, kutuplaştırma söylemleri, yalanlar, iftiralar, yalan algı operasyonları, çeşitli kumpaslar falan hiç eksik olmuyor
Kelimesi kelimesine buna katılıyorum. Gerçekten bizi böyle bir lidere ihtiyacımız var. Deprem olunca depremzedelere ş*refsiz veya en küçük şeyde bile karşı tarafa kin ve nefret kusacak bir lider istemiyoruz artık yeter. 21 yıl fazlasıyla yetti bize
Cevap
2Cevap
Ülkeyi bölme potansiyeli olanlar hariç herkese oy verilebilir
Yani kime vermeyi düşünüyorsunuz?
Hiçbir zaman değişmedi
Hmm peki kimi düşünüyorsunuz ve neden?
Hiç bir şey değişmedi, oyum Kılıçdaroğluna
Helal olsun abim değişim şart artık
Şart tabi.
Her şeyden önce bu deli saçması, ucube tek adam sisteminden çıkıp parlamenter demokrasiye geçmemiz lazım. bağımsız yargı lazım.
Bunu söyleyen ve bu konuda yaptıkları anlaşma protokolünü YSK ya vermiş olan tek aday Kılıçdaroğlu
Aynen öyle ki ayrıca da ülkede aşırı derecede fazla mülteci var ve eğer gitmezlerse bu bir kaç yıla büyük derece sorun oluşturacak
Zaten büyük sorun yaratsın diye, getirdiler onları. Çünkü onları başa getiren israil ve abd bunu istemişti.
Hatta suriye de karışıklık çıkartmadan öncesinde sınırda ki mayınlı bölgeyi temizletmişlerdi, üstelik ihaleyi israile vermişlerdi mayın temizlemesi için. Her şey planlı şekilde yapıldı
Kesinlikle tamamen aynı şekilde düşünüyorum ama halkımız o kadar cahil ki işte bunları göremiyor. Bir ülkede bu kadar mülteci olmamalı. Din diyince bizimkilerin kafası maalesef çalışmadığı için işte şu an bu haldeyiz azcık düşünseler gerçekten ülke güzel günler görecek ama inanıyorum bu sefer gidecek artık onun vadesi doldu
Umarım bu kez gider
Anketler falan öyle gösteriyor hatta karadeniz de bile oy kaybetti büyük ölçüde ve umarım da yollayacaz çünkü cidden bıktık bu adamdan. Ben hapse girmesini de umursamıyorum artık yani elbette girsin gün yüzü görmesin isterim ama bir başımızdan gitsin de gerisi sorun değil. Nedense bu gitmeden bir şeyler yapacak gibime geliyor çünkü Kemal Kılıçdaroğlu da dedi seçim günü dışarı çıkmayın diye kutlama için falan bile olsa. Demekki bir bildiği var ki adamın diyor öyle
Kazandığımızda kutlama yapmak için çıkmayın dedi, yoksa sandıkların başında tabi ki nöbet tutacaz. Her türlü hileyi yapar yoksa bunlar
Haa elbette yaparlar ama ben nedense kazandıktan sonra da bunlar bir şey yapabilirler gibi geliyor. Ağızlarından darbe kelimesi düşmüyor zaten bir süredir. Korkuyorlar hele ki Soylu zaten sesi de daha bir çok çıkmaya başladı şu ara
Yargılanma korkusu işte.
Çünkü işledikleri büyük suçları biliyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?