
Millet ittifakından cumhur ittifakına kaydım
Cumhur ittifakından millet ittifakına kaydım
Fikrim değişmedi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

guzel soru. soruna cewap verecek olursam ise soyle. fikrimi değiştirmedi. benim fikrim bu son depremler öncesinde netleşmişti. ama şu anda tekrar bakıyorum da kararımı sorguluyorum. bunun sebebi ise aklımdaki secimin baskalarıyla ittifak kurma cabasını ogrenmiş olmam. kendisi ittifak da kurmus. ama dandirik bir kac partiyle o partilere bakamadım henüz. eğer o partilerde hosuma gitmeyen bir şey görürsem bu secimimi değiştirebilirim. aslında bi secmen olarak zorlanıyorum. bence siyasiler hatalı iş cok yapıyorlar. yani hiç iş yapmasalar bence yapmıs hallerine göre daha iyi konumda olcaklar. ya da benim gibi düşünen secmenleri sallamıyorlar. sayımız az diye:D ilk tur için acıkcası kararımı değiştirebilirim. 2 tura kalırsa ise el mahkum kararım belli. ki zoraki. istemeye istemeye veririm artık ülke icin ne yapam. bu durum aslında beni üzüyor. ben böyle huzurla oy vermeliyim. ama maalesef. bu tabi muhalefete de iktidara da yazar. bu arada secenekleri 2 sekilde yapmıssın 3. seceneklerde var. en azından ilk tur için
Herkes 6lı masa kazanırsa hdp gelecek demiş yahu hiç mi anlamadınız chp bugün ismi bile anımsanmayan partilerle 6lı masaya oturduysa hepsi oy için. kılıçdaroğlu seçimi kazansın masadan kalkar zaten. Bir tek iyi partiyle veya memleket partisiyle ittifak kurarsa kurar ama gerisini dağıtıcak zaten seçimden sonra.
Takip etmediğim için değişmedi. Çünkü seçime 3 ay kala doğru ya da yanlış her şey pompalıyor partiler. Gerek yok. Öncesinde görüşünü ve düşüncelerini beğendiğim bir partiye vereceğim.
Ne gibi bir gelisme oldu? Haberim yok birşeyden, takip etmiyorum. O baştakine bugüne kadar 1 oyum bile gitmedi, vermeyi aklımın ucundan dahi geçirmedim ya, o yuzden vicdanım rahat. Ancak oyumu verebileceğim başka birini de bulamıyorum. Galiba oy kullanmayacağım.
AKP'ye bir kez bile oy vermemiş biriyle her konuda anlaşmak mümkün olabilir. Onların yeri ayrı, benim gözümde.
Oy vermemen aynı şey biliyorsundur umarım.
@Nihonningyou kullandım oyumu.
Cevap
85Cevap
İnsanlar uzun zamandır sorunlarını yaşıyorlar zaten yani neyin ne olduğunu yaşayarak mesela hayat pahalılığının geldiği nokta gibi. Benim için birinci öncelik alım gücümün yeterli olmasıdır ben bunu baz alırım ve ona göre oyumu veririm...
Değiştirmedi
Çok tuhaf bir seçim olacak adaylığı 5 yıl öncesinden belli olan Cumhurbaşkanı ile yıpranmasın diye Son ana kadar açıklanmayan ama hiç de sürpriz olmayan Kemal Kılıçdaroğlu ve birkaç tane de kendilerine pay çıkartmak isteyen aday var bunun yanında siyasi partilerin vekillik kavgası var seçim olarak biraz tuhaf bir seçim olacak çünkü ittifakı sonra Takip ettiğim kadarıyla inanılmaz rahat hiç seçim umurlarında değilmiş gibi bir hava var kendilerinden çok emin görünüyorlar ya da en azından umursamıyor gibi davranıyorlar millet ittifakında bitmeyen ama bir an önce bitsin denilen tartışmalar var bazı sıkıntılara rağmen hiç ağzını açmayanlar var ya da sürekli gerçek gevşek konuşanlar var tabii günleri demişler Nerede çokluk orada xxluk gibi bir durum galiba yani sonucunu hep beraber göreceğiz
2019'a kadar maalesefki akpye oy veriyordum bunu yazarken bile utanıyorum geçmişimde bir leke sanki keşke hiç vermeseydim. Beni yok sayan bana sapkın diyen benim idamımı isteyenlere oy vermişim farkında olmadan
Şimdi bir oy Tip'e, bir oy kemal'e.
İçtenlikle sevindim uyanmana... 6284 sayılı kanun kaldırılırsa zararını kadınlar görecek.
@Banker_Bilo Bana faydası yok 6284'ün :D ama tabiki haklısın
@Kapisss İnsan uyanınca, akepenin patron ve sermaye dostu, emekçi düşmanı bir parti olduğunu farkedince tabii ki geçebilir. Asıl sorun insanların bir partiye kötü körüne bağlı kalmasıdır.
@Kapisss Akp'nin içindeydim hemde. Seçim çalışmalarında görev aldım. Ankara'da heryere girdim. Tayyipinin dibine kadar yaklaştım çok kez. Şimdi türkiye işçi partisine oy vericem. Üye olup tip gönüllüsü olmak istiyorum ama insan böylesine büyük kandırılınca bir daha başka partiye üye olası gelmiyor. Tip de değişir diye üye olamıyorum ama oyum tip'e. İnanıp inanmamak sana kalmış birsürü fotoğraflı videolu kanıtım var. Birgün seçim otobüsleriyle gezdim, birgün bilgisayara seçim sonuçlarını girdim. Yapmadığım şey kalmadı. Şimdi sırf transım diye batının ajanı olmakla çocukları özendirmekle sapkın olmakla suçlanıyorum. Benim desteklediğim partinin seçmenleri şimdi beni öldürmek istiyor
@Banker_Bilo Çok haklısın akp tam bir zenginler partisi. Bu milletin hakkını sermayeye aktarmaktan başka yaptığı bişey yok. Onlar da yurtdışına aktarıyorlar. Bu kadar türk düşmanı olunmaz. Benim babam emekli ve 6 bin lira alıyor. Bunların çocukları bile trilyonluk arabalara binip polis ışıkları takıp uyuşturucu kullanıyorlar
AKP kuruluşunda LGBT bireylere de mavi boncuk dağıttı, solculara da lşberallere de. Ancak AKP, varoluş temelleri İslam dinine dayandığı için, gücü eline geçirince LGBT bireylere karşı gerçek yüzünü gösterecekti, bunu da biz başından beri biliyorduk. AKP her zaman LGBT düşmanıydı, siz görmediniz. AKP'yi cici, ılımlı, demokrat Müslüman zannedip peşine takılan g*rizekalı solcular ve liberaller de görmedi. Ben 2002 yılından beri RTE'nin gücü eline geçirince 21. yüzyılın padişahlık düzenini getireceğini biliyordum, herkesi de uyardım. Dinletemedim. Herkesi kullandıkları gibi, seni de kullanmışlar. AKP için sen sapkınsın, lanetlisin, helak olmalısın. Müslüman siyasetçi demokrat olur mu? Hiç mi kafayı çalıştırmadınız?
@Banker_Bilo Bilmiyordum lise zamanlarımdı, biraz da lise sonrasıydı, ergendim. Ailevi sorunlar onlara doğru itti. Baba tarafı radikal solcuydu perinçekçi derecesinde. Anneme ve bana çok kötülük yaptılar. Babam da fazla sahiplenmezdi. Onlardan kötülük gördükçe onlara inat akpye yaklaştım. Büyüdükçe aklım başıma geldi. Şimdi baba tarafının hepsi akpli oldular. O zamanlar bana yobaz diyenler şimdi bana terörist hain diyorlar. Son 5 yılda her şey sil-baştan değişti. Şimdi hem ateistim hem tip'liyim hem transım. Oyum da kılıçdaroğluna.
@Wensday Teşekkür ederim🙏
@Kapisss AKP ilk yıllarında sadece dini hassasiyetleri olan seçmenden değil, ılımlı görünümleri sayesinde dindarlarla sorunu olmayan solculardan ve liberallerden de oy aldı. Güçlenince nasıl bir şeye dönüştüklerini anlayanlar da gemiyi terketti zaten. İlk yıllarında özgürlükçü görünerek LGBT seçmeni bile tavladılar. Ayrıca TİP din düşmanı değil. Sadece İslam dinine değil, din kavramının bizatihi kendisine eleştirel yaklaşıyor olmaları onları din düşmanı yapmaz. Emin ol TİP içinde emekçiden yana olup sömürü düzenine karşı çıkan dindar insanlar da var.
@Kapisss Ben hiç dinci olmadım
@Banker_Bilo Evet haklısın
Ben seçim vakti burada olur muyum bilmiyorum, kanada yolcusuyum. Seçimle bir şey değişmeyecek daha bilim yok ve eğitimsiziz => birini eğitmek istiyorsan işe onun büyükannesinden başla. Bu aslında çok derin bir söz bence ve biz toplum olarak emekliyoruz.
Öncelikle her düşünceye saygım var ama görüşlere şöyle bir baktım ki hani tercihlere göre engel atmaya bile gitmiş olay.
Millet İttifakı diyorum fikrim değişmedi
fikrim değişmedide bu iyi parti ile çapkınlığa bile gidilmez onu anladım, çıkmış dün hdp den bahsediyor ittifak yaptılar cart curt konuşuyor, demezlermi insana ulan belediye seçimlerinde hdp nin oylarıyla kazandın niye sesini çıkarmadın diye, alayı satılık onların
Zaten oyum cumhur ittifakına idi şimdi bir kez daha emin oldum ki şer odaklarından oluşan ittifakın kazanması ülkemiz ve milletimiz adına hayırlı olmayacak
Asıl şer odakları Cumhur ittifakı içinde ama yine de sen bilirsin.
Hür parti ile ittifak yapan, milletin kafasına çay fırlatan parti tam sizlik. Hayırlı olsun 😅😅
@JulioSezar34 Siyasi Hizbullah olan Hür Dava partisi, insanları domuz bağıyla öldürüp gömen yobaz katillerin partisi Cumhur ittifakında akepe adlı hırsız oluşumun yanında.
@JulioSezar34 Lan kafaya çay fırlatan Tayyip, ben zaten Millet ittifakındayım. Sen baştan Cumhur demişsin
İttifakları mı karıştırdın?
Hem Cumhurcuyum diyorsun, hem de "kafaya çay fırlatan size müstehak" diyorsun, çayı fırlatan Tayyip zaten...
Şer odakları Cumhur ittifakı içinde diyorum ona da karşı çıkıyorsun
Adımın Tayyip ve Cumhur ittifakı ile anılması dansa ölürüm daha iyi.
*anılmasındansa
Lan saçmalama ittifaklar karıştı aw. Cumhur ittifakına vereceğini sandım yorumundan. Tamam sıkıntı yok 😅😅
Ulkemin insanlarinin bu durumu beni üzüyor euro 20 tl olmus hersey cok pahalı asgari ücret açlık sınırında tanıdığın olmadan hicbir yere giremiyorsun para degersiz egitim bitmis adalet yerlerde halk mutsuz vergilerimiz nerye gitti bilmiyoruz troller maas alıyor tarafli yayin izliyoruz dis ulkeler bizi ciddiye almiyor ve hala destekcileri var
Nedense bunların hiçbirine güvenmiyorum umarım beni yanıltirlar ve ülkeyi gerçekten doğru düzgün yönetir Tayyip batırdı zaten fikrim aynı güvencim kalmadı önceden vardı ama zamanla yitirdim
Değişmedi değişmeyecek Cumhur İttifakı olacak
Ülkeyi avatarlar bassa galaksi savaşları çıksa deoremle ikiye bölunse kime oy vermeyeceğimi değiştiremez
Ben Millet ittifakındaydım her zaman. @JulioSezar34 😂😂😂 İttifak işini icat edenin deee. Engel mi koydun naptın?
@bygoztepe engellemiş ahahaa
Cumhurcu arkadaşlar gerçeklerin yüzlerine vurulmasından rahatsız oluyorlar 😂😂😂
Evet, fikrimi değiştirdi. Benim gözümde Muharrem İnce aday olana kadar ortada oy hak eden biri yoktu.
Çok tiktok izlemişsin sadece
nerden bu kanıya vardın anlamadım🤔 ayrıca hiç tiktok izlemedim uygulamasını da yüklemedim
@uyeyimstewwq her Muharrem İnce diyen sosyal medyadan görmüyor çok saçma bir ön yarginiz var
Kılıçdaroğluna oyumuzu vereceğiz sülalecek. Kafamıza çay fırlatan lider istemiyoruz
Fikrimizi değiştirmek için son zamanlarda iyilik yapacakları malum. Ağlayan bebeğe biberon vermek gibi bişey oldu millet buna kanıyor maalesef
Cumhurbaşkanlığı için fikrim hiç değişmedi 2014'ten beri aynı. Ancak milletvekilliğinde sanırım bu kez iki parti arasında kalacağım
Tayyip deme nolur
Bunun seni hiç ilgilendirdiğini sanmıyorum :)
Sadece beni değil, 80 milyonu ilgilendiriyor 😉
O yüzden doğru olanı yapmak gerek 🙃
Oy kullanırken çocuklarımızın nasıl bir ülkede yaşamalarını istediğimizi düşünelim...
Düşünüyoruz zaten merak etme :)
Ondan eminim, zaten senin için değil, seçmen kitlesinin geneli için dedim
Cumhurbaşkanlığında aynı Erdoğan karşısında kim varsa ona vericem ama mecliste CHP ye verecektim TİP e vermeyi düşünüyorum artık
Millet ittifakından cumhura kayanlar troll galiba...
Zaten hep Chp'liydim. Tamam ilk kez oy vereceğim ama aklım erdiğinden beri Chp'liyim.
Cumhur ittifakına kaymayı çok seviyorum.. 😉🤫
Abi güldürdün 😂 Cumhur ittifakına birlikte kayalım
Turşu bidonu koyun yine AKP-MHP ALAMAZ OYUMU
Herkesin aklındaki fikri korur diye düşünüyorum bende dahil ne yapsalar da fikir değişmez kolay kolay
Millet ittifakından ince'ye geçtim. (ince parti kurduğundan beri)
Muharrem ince den devam ediyorum. 6’lı Ganyana verecektim kk çıkınca vermem.
Hiçbirini gözüm tutmuyor siyasilerin alayı sahtekar düzenbaz
Kemal kılıçtaroğlu ve Hdp yüzünden istemeye istemeye Cumhur ittifakına vereğim ikinci turda
kazanan umurumda değil, kimin kaybetmesini istediğimi biliyorum
Oy verecegim vermesine de kime orası muamma hiçbir siyasi partiyi desteklemiyorum müge anlı aday olursa ona verirdim ya
ya da kısa yol hiç oy kullanmaya girmeyeyim bilmiyorum ya
Oyumu Muharrem inceye vereceğim. ikinci turda da Erdoğanın karşısındakine vereceğim
Fikrim de zikrim de 20 yıldır belli iktidar gitmeli.
Bu doğrultuda oyum millet ittifakına.
Neden milletin önüne 2 seçenek sunuyorsunuz? Belki ikisini de istemiyoruz!
pkk nın siyasi kabadının işaret ettiği taraf kaybeder
Fikrim değişmedi ama herkesin Fikri kendinde kalsın.
Hdp yi ve şartlarını kabul etmek mümkün değil.
Hdpnin şartı yok ve ittifakta değil
@JulioSezar34 heee çocuğuz ya inandım
Neci olduğun beni ilgilendirmez. İttifakta 12 madde yazıyor. Bilmiyorsan açar okursun. Oy meselesine gelince de, eğer halinden memnun isen gidip milletin kafasına çay atan kişiye oyunu verirsin olur biter.
@JulioSezar34 bellemişin bot gibi kafana çay atan kim nerde attı Sezarı çok seviyon sanırım
Gel kafana çay atayım da sus 😅😅
Ben ilk defa oy vereceğim. Gelişmeler fikrimi değiştirmedi, bildiğim gibi devam ediyorum. 😄
Fikrim belliydi yine belli, endişeye mahal yok 😄✌️
Eminim her şey güzel olacak… daha güzel günler göreceğiz 🤗
Yani şekerim son durum ne kimler aday güncel veriler gelebilir mi
Bu duzen boyle gitmez orasi kesin geri kalan teferruat.
Artık yetmedi mi sidik yarışları ülkeyi biz gençlerin düşünen birini istiyoruz malum parti gitsin artık
Fikrim değişmedi diyenler, yalanlara artık karnı tok olanlardır.
Kafama çay yemek istemediğim için Millet ittifakına
Türkiye'de hiç kimse kazık kendisine girmedikçe, başkalarının yediği kazıkla ilgilenmez …
Oy verecek insan yok ne halt yiycem bilmiyorum gerçekten imdat ya
Pek tabi HDP olayin içine ortadan girdi ve malum sonuçlar.
Aslinda bunlar büyük gelişme.
Perşembenin gelişi Çarşambadan bellidir
Fikrimizin değişmesi için yaşadığımız gerçeklerin düzeltilmesi gerekiyor 1 ay içinde olabilecek bir şey değil maalesef...
Mesele kime oy vereceğiniz değil, kime ne olursa olsun oy vermeyeceğiniz yeğen
isteyen istediği kadar fikrini değiştirsin ülkedeki mülteciler AKP ye oy verdiği sürece başta AKP olucaktır
fikrim hicbir zaman degismedi degismeyecek ulkemi seviyorum nedu belirliz insanlara verip guzelim oyu ziyan edemem tarafim belli elhamdulillah.
Siyasetin ne olduğunu bilmeyenler siyasi tartışmalara girişmişler yazık
Fikrim degişmedi ülkenin şu anki halini gördükce doğru fikirde olduğumu her gün anlıyorum
Kurtulalım diye gün sayıyorum, fikrim değişmez
Mansur Yavaş olsaydı ona verirdim. Ama olmadığı için Muharrem İnceye verecem
Çünkü millet ittifakında adam göremiyorum. Mansur Yavaş aday olsaydı onu seçerdim.
fikrim değişmedi benim şahsen. 6 aydır aynı fikirdeyim
değişmez erdoğana oy yok
Hala millet ittifakı diyorum
Aşksın ❤️
Fikrim değişmedi, Erdoğan'a oy vereceğim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?