4 Cumhurbaşkanı adayını açık oturumda izlemek ister miydiniz?

90 larda ki gibi her lider tv de açık oturumda seviyeli bir şekilde eleştirilerini ve politikalarını anlatıyorlardi. Üslup düzgün seviyeli bir programdı (doğu Perinçek hariç) sizce şimdi 3 aday tv yi istemesine rağmen neden birisi çıkmak istemiyor?

4 Cumhurbaşkanı adayını açık oturumda izlemek ister miydiniz?
Cevapla