
Abi size boş yere demiyorum bu gurbetçilerin rahat %80'i vatan haini Türkiye'deki suri, afgan gibi gibilerden farkları yok hatta daha beterler bunlar bizim geleceğimize el uzatamamalı

Abi size boş yere demiyorum bu gurbetçilerin rahat %80'i vatan haini Türkiye'deki suri, afgan gibi gibilerden farkları yok hatta daha beterler bunlar bizim geleceğimize el uzatamamalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Almancılara oy kulandırılmaması gerekiyor Türkiye ile alakası olmayan herifler Suriyelilerin bile oy kullanması daha mantıklı hiç değilse 10 yıldır buradalar kesintisiz Suriyelilerin mecazi olarak söyledim
1. Adamin oyu sayilmayacak zaten 2. AKP vermiyipte kime vericek adamlar pkk destekleyen kisilere mi?
1. olarak onların oyu sayılır 2. olarak bahsettiğin malum partinin bu konuda az kalır yanı yok bize bu duruma sürükleyen onlar utansın halk artık
sayelerinde illallah etti
Gurbette yasayarak söylüyorum adamin oyu disa basti icin sayilmiyor ben de akpci degilim ama Şu an en mantiklisi da akp geliyor bana önceden muharrem inceydi ama o kendi kendine bitirdi digerleri de zaten pkk destekliyicisi inan bana hic icten gelerek akp oy atmiyom ama en mantiklisi da o zaten herkes köpüruyu gecene kadar kimse inanmiyorum ülke gram degismicek izle gör
Mülteci krizi, mülk satışları, alım gücü krizi, adalet krizi, kendini halktan üstün görme, beyin göçü krizi gibi gibi şeyler harici etkilerini görmüyorum ben sadece savunma sanayisi harici şeyler değişti fakat karşılık olarak ülkeye önüne gelen girebiliyor ve bu durum her geçen yıl içerisinde daha daha daha kötüye gidiyor
Öyle zaten adam ne diyor eger baskan olursam hepsini aticam diyor sence kolay mi öyle atmak ben hic inanmiyorum ben ne zaman türkiye gelsem cidden heryer suriye emin ol bazen fiyatlari görünce biz bile sasiriyoruz gercekten almanya sartlari türkiyeye gercekten cok daha iyi ama biz de burada zengin hayati yasamiyoruz en azinden biz yasamiyoruz diyim bazi görgüsüz gurbetciler var türkiye de parasiyla hava atiyor ve emin ol bunu sadece türkiye de yapabilirler. Valla bu ülkenin hali ne olucak hic bilmiyorum ama mantikken tek akilli oy Şu an akp
Lübnan'dan farkımız ne adamlar arap olmasına rağmen kovuyor fakat biz onlara bile kucak açıyoruz
hüda par ile yan yanalar ne fark ediyor hüdapar hizbullahı terörist olarak görmüyor şu an ülkemizde hizbullah terörist olarak görülüyor
zaten anlamadıgım gurbetekıler neden oy kulanırkı bu vatana ne faydaları varkı
Bu dalga geçmek değil ki hele halk ile asla değil. Yani domates patates soğan fiyatları ile siyaset yapanlara hakettiklerini vermiş adam gibi adam
Muharreme patates Kemal'e soğan yjne koyacak Tayyip Erdoğan 🤣🤣
İyi yapmış terörü destekleyenler mi verecekti
Evet ben kurtardım kendimi diyen hainler orada yaşayan kimseye türk gözü ile bakmıyorum
Gördüğüm en iyi görsel 😄
Helal olsun kim yaptıysa 😂
Kesinlikle katılıyorum sana
Akp ye oy verenler görsün
Onların oy kullanması kadar saçma bir şey yok