Almanya “Türkiye’de aşırı ırkçılık var. Kürt, Arap ve Aleviler ayrımcılığa uğruyor. Bu yüzden Türkiye’ye yaptırım gerekiyor” dedi?

Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?

Almanya “Türkiye’de aşırı ırkçılık var. Kürt, Arap ve Aleviler ayrımcılığa uğruyor. Bu yüzden Türkiye’ye yaptırım gerekiyor” dedi?
Cevapla