Cumhurbaşkanı Erdoğan katıldığı canlı yayın sırasında fenalaştı, arkadan gelen sesler ve moderatörün "eyvah eyvah" tepkisi ile kesilerek reklama gidildi. Soruyu soran gazetecinin korku dolu bakışları geceye damga vurdu.
Uzmanlar Erdoğan'ın Epilepsi krizi geçirdiği ve bayıldığını iddia etti. Bunu destekleyen birçok delil de bulunmakta.
Sizce bir ülkeyi yöneten Cumhurbaşkanının hastalığı neden saklanıyor?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kötülere bir şey olmaz. ayrıca saklaması doğru değil bir gün ölse başımıza kalır
Epikepsi geçirdiğini nereden biliyorsun? Gördün mü? Epikepsi hastası 15 dk sonra canlı yayına dönebilir mi? Velev ki öyle olsun, 20 yışdır ülkeyi tai gibi yönetiyor. Diğerleri gibi ihanet hastalıpı yok en azından.
Twitter'da yazılanları bende okudum nasıl kimse bişey açıklamıyor aklım almıyor muhalefet neden sessiz bu olaya!
Ne deliliymş😃uzmanlar iddia. Her fenalaşma bayılma epilepsi mi herkes epilepsidir o halde. Üşüttüm demiş
Temposu yoğun olur böyle şeyler. Geçmiş olsun
Kardeşim biraz araştır istersen Erdoğan makam aracında da kriz geçirmişti bu yeni bişey değil korumaları kapıyı kırarak çıkardı arabadan
Araştırma gerektirecek durum yok, konuşmalarınızın ne yönde olduğu malum belli olan şeyler vardır. Abartmaya bayılır halkımız hele ki bazı insanların düşmanları sevmeyenleri nefret edenleri böyle durumları fırsata çevirir.
Cıkarmışsa o an da çıkartmak gerektiğindendir kriz getirdiğini hatırlamıyorum o an.
Hadi allahım doğum günü hediyem ne istediğimi biliyorsun. Kalmış şurda 20 gün
Belki gercek belki oyun. Kimbilir. Secimde kazanmak icin herkes herseyi yapabiliyor.
Neden bilinmesi gerekiyor?
Çünkü ülkeyi yöneten birisi ne kadar sağlıklı ne kadar doğru karar veriyor bunların şeffaf olması gerekmez mi?
Epilepsi hastalığının yönetmeyle veya verilen kararlarla bi alakası yok. Herhangi bir etkisi yok.
Ben sana bir link atacam onu izle daha iyi anlarsın ne demek istediğimi
Tamam :D
O yine başa geçer ons bir şey olmaz
Konuşamıyorum