Cumhurbaşkanı müjdeleri verdi: 1 ay boyunca doğalgaz harcamalarından ücret alınmayacak, 1 yıl boyunca ise 25 metreküpe denk gelen doğalgaz ücretsiz! Nasıl buldunuz?

1 ay boyunca bütün dgaz harcamaları bütün hanelere Full ücretsiz.
1 yıl boyunca 25m3 e kadar ücret alınmayacak.

Güncellemeler
+1 yıl
-Ücretsiz Kullanım Mayıs Ayında olacak. - 25 M³ Aylık ortalama 100-130₺ civarı yapıyor aylık indirim olarak. Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Lütfen, Yorumlarda Birbirimizi kırmayalım, nefret kusmayalım, herkesin görüşüne saygı duyalım. Herkesin düşüncesi kendisine.
Cumhurbaşkanı müjdeleri verdi: 1 ay boyunca doğalgaz harcamalarından ücret alınmayacak, 1 yıl boyunca ise 25 metreküpe denk gelen doğalgaz ücretsiz! Nasıl buldunuz?
Cevapla