AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Mayıs ayında insanlar zaten 25 metreküp ancak kullanır ocak ve su ısıtma için. Yine masallar, masallar.
bana aylik 50 bin lira baglasinlar yine oy moy yok bunlara hayatim boyunca bir hata yaptim ilk oyumu mhpye verdim. vermez olaydim
bu arada bizim köyde dogalgaz yok mutfak tupunu kisa kisa kullaniyoruz dunya para bunlar ekonomikte degil. kutuptaki hurma ne diyen adam gibiyim yani. banane bundan.
Zaten yaz geldi ücret alinmasa ne olcak onu keşke Ocak subat ya da Mart ayında birinde yapsalarmis
Son kozlarını oynuyor yine dinle başa geçerse üzülürüm bu sefer
Seçim üzeri yapmaları amaçlarını ortaya koymaktadır
Müjdeli haberi markette duydum; sevinip çığlık atacaktım ki sütü 28 lira görünce vaz geçtim.
Yaz gelmiş ne doğalgazı iyiden iyiye kafa buluyorlar
Seçim öncesi şefim yatırımı. Önceden yapsaydı
5 kiloya kadar peynir
5 kiloya kadar et
10 litreye kadar süt
20 kg ye kadar un
Bunlar da ücretsiz olmalı.
onuda yapsa bu seferde komünist dersiniz
Zaten bu doğalgaz gibi şeyler kominist anlayış içinde yapılıyor ki.
sen şimdi ufacık burjuva aklınla benimle alaymı ediyorsun kominist yazmış birde andaval
İki laf edemezsin hemen başlarsın hakarete. Çünkü ifade edemediğiniz yerde hakarete başvurursunuz.
sen şimdi beni birde gerici sagcı akpli falan yaptın diymİ?
sizinde onlardan farkınız yok kendinizi tatmin ediyorsunuz
Ben hiçbişi yapmıyorum. Sen kategorize edip kendin çalıp kendin oynuyorsun. Kendini ne hissettiğin umrumda değil. Kimci olduğunda umrumda değil.
Ben beni ilgilendiren kısmı söylüyorum.
Markete gittiğimde rahat rahat alışveriş yapamıyorum. Çoğu şeyin fiyatına bakıp geri dönüyorum. Hala gelmiş şucusun bucusun.
Yapılan yanlışlara yanlış demeyi öğrenin artık.
aynen bende yapamıyorum sadece dogalgaz konusu ile ilgili fikrimi söyledim onu bırak bir pantolon almak için aylarca bekliyorum? kategorize kısmına gelince sen dedim kardeşim düşüncemizi ifade edemiyoruz hakarete başvuruyorsunuz? başvuruyorsunuz? muhtemelen beni onlardan zannettin şimdide kıvırıyorsun neyse iyi geceler
Kepçeyle alırlar kaşıkla veririler sonra şükür beklerler
Lisede okuldan kaçan tiplerin, dersleri uyuyarak dinleyen tiplerin, işteyken karı kızla mesajlaşan BAZI yüceeee insanlarımızın görüşleri çok önemli. Siyasi bir görüşüm oturmadı ama ülkeme faydalı olan her şeye kol kanat geritorum
Mayıs biraz erken olmuş Temmuz da verebilirlerdi bedava doğalgazı o da 25 m3 başımın sadakası olsun istemem
21 yildir kokledi simdi secim kazanmak icin birsey uyrdurdu neden 21 yildir yapmadin simdi mi aklina geldi dye sorarlar adama?
Bu yüzden oy verenlere Allah akıl fikir versin. Seçimi kazanmak için yapıyor seçimden sonra yine her şeye zam yolda
Allah razı olsun, üstüne beton dökülen kuyulardan bugünlere geldik, inşallah daha çok buluruz, güzel ülkeme hayırlı olsun
Nerde bu üzerine beton dökülen kuyu? Sadece bilmediğimden soruyorum
@Sesindekuşlaryaşıyor google yaz , bir de cnn de akademisyenler konuşuyor batman dediler
Sadaka sizi mutlu etmiş baya. güle güle kullanın😀
@Vrucutokmakkk seni De üzmüş
Hanefendi beni kendinizle karıştırmayın lütfen kimsenin sadakasına ihtiyacım yok. Adalet istiyorum. Adalete ihtiyacım var. İsminde adalet yazınca adalet gelmiyor.
@Vrucutokmakkk boktan adamsın valla ya gören sanır suçsuz yere hapis yatiyor
Siz adalet deyince hapis mi geldi aklınıza bu çok düşük bir cahillik seviyesi daha yazmaya gerek kalmadı ne mal olduğun çıktı.
@Vrucutokmakkk evet adalet, özgürlük,. hak , hukuk anca bunu mahkumlar söyler.
Tayyibi sevmem ama Seloyu hic sevmem fotondan belli kürt olduğun @Vrucutokmakkk kusurabakma Pkk li birinin Turk devletini yonetmesi olmaz yakisi kalmz
Yaz gelince mi 🤣🤣🤣🤣
şu an üşüyenler yaksın diyor 1 ay sınırsız ücretsiz 😁 doğuda yaşayanların işine yarar ancak şu an.
25m³ iyi bir oranmi zaten Nisan bitti mayis geldi
25m3 günde 50 de yansa petekler ortalama 2-3 günlük bir gaz a tekabül ediyor. Gibi yeni baktım 😁
1 günde olmucam bu belki seneye
Makarnacilar sevicten ucuyordur açın pencereleri gaz bedava. Seçimi kazanırsa bı dahaki kış görürüm sizi
10 yıl da ücretsiz yapsa ona oy yok
👏👏
Ömür boyu bile bedava olsa günahımı bile vermem
Iyide kış geldiginde ya bir yasa cikartip degistirirse ya da ekstra zam gelirse napicaz
valla her yeniligi son 2 aya sigdirmasa iyiydi artik secim vakti
Dalga geçiyor yine recep. Oy için her boku yapar bunlar. Yalan makinesi recep
Yorumlara baktım da bu kadın milletinin çoğunluğu geryzekalı. Hepsinin aklı bir karış havada. Bir tane mantıklı akıllı yorum yok. Erkeklere bakıyorum hepsi mantıklı. Allah kadınları beyinsiz yaratmış net..
Kış bitti zaten doğal gazı yakan nadir artık allah razı olsun 🤣
1 senelik ücretsiz
1 yıl ücretsiz sonraki 4 yıl kazığı sokarlar yapmadıkları şey değil
Sorun yok
Yeni hükümet kim olursa devam eder.
Kişiler ölümlü
Devlet bakidir
Kk devam eder mi diyorsun, sence Suriye ye harekat düzenleyebilir mi? Hdp sonuçta destek verdi? Bu kararı alırsa , hdp kendine verilen özerklik haklarını sonuna kadar kullanıp içi karıştıracak, erdoğanın kararlı sert duruşu 90 yılında sızmış fetoyu ve turkiyede sayılı terörist kalmasını sağladı sence kemal suriyeye vurabilir mi bize saldırı olursa, şu an pkk ya terör örgütü diyemiyor, sana ciddi soruyorum ha sadece düşünmen icin
@Maviaraba İmralı'ya kim mektup gönderdi ecevitmmi Kenan evr3nmi 🤦
Tamda kombiyi kapatmistik oldu mu şimdi aa?
Geri aç geri 😅
Şubat ayında yapsaydı su bedava işini
Keşke öyle olsaydı 1k üzerinde faturalar ödedik hep. Lakin karaya yeni ulaşıyor gaz.
Önemli olan sürekli indirim
Sürekli indirim ortalama İstanbul gibi bi yerde 6 ay sadece olacak. Yazın ve sonbahar diyelim. Kombiler yanana kadar 150 tl e kadar ücretsiz olacak yazın zaten faturalar taş çatlasa 100 150 tl.
M3 indirimli olsun yani sürekli ucuz kullanalım ki kendi gazimiz olduğu belli olsun
Zaten indirimli olur artık. Çünkü Rusya dan Azerbaycan dan %100 dışarıdan gaz alıyorduk. Şimdi %30 gaz ürrtebileceğiz. Almaya devam edeceğiz tabi ki ama artık size 100/100 bağımlı değilim bana 10 liradan veriyorsan artık 7 8 den ver diyebilirsin. Artık bende üretiyoruö diyebilirsin. Tabi bunu yapsa etse bile bize bu indirim yansır mı bilemiyorum.
Umarım yansır
Yaz ayında g*tümüz donacaktı, sağolsun reis bizi düşünüp beleş yaptı.
Yazın doğalgazı ücretsiz yapmak mantıklıymış.
Yazın ücretsiz olması tamamen ücretsiz olması anlamına geliyor zaten kalorifer yanmıyor sıcak su ve ocakta kullanılan gaz da taş çatlasa 150 TL
Zaten 25 m³ de 130 150 max para ediyor.
Soğan 30, Kıyma 300 TL diyen CHP'liler her akşam 500 TL'lik rakı içiyor
500 çok büyük para artık
O da bir şey mi seçimden önce tebareke okuyup kazanınca aynı yerin karşısında ictiler
@Maviaraba muharrem ince camiye traktörle girdiydi
seçimden sonra çıkarır nasıl olsa bunun faturasını ver babam ver
helal reise, artan paralarla togg alırız artık
Kışın ödedik bi ton fatura.
1 ay demiş zaten ömürlük değil. Hem seçim için herşeyi yapar bu koltuğu kaybetmemek için ama nafile sandığa gomecez akpyi
1aycık mı sadece? İlkokul sınıf başkanlık seçimlerinde verilmez bu vaat emin misin? 😂
Oy nasıl çalınır oynat bakalım
Yemeyin artık şu fasa fisoları jsjsjs
Tabii aynen sonra gelsin zam yağmuru.
İnandık tamam inandık alkşsjda
Yaz mevsimine girdiğimizde mi haber veriyor tamam
2 senelik ücretsiz
1 senelik ücretsiz
Hiç iyi bulmadım, yemezler. 14 Mayıs by by
Çok beklersin 😀
Ağzıyla kuş tutsa oy yok
Mayıs ayında kışı yaşıyoruz galiba :D
Bi ay bedava 2. Ay %65839 zamla geri öde
Müjdee!! Açın petekleri yazın ortasında
Seçim calismalari başlamış...
Yaparsa reis yapar
Gerisi yalan atar
Keşke Telefonlara vergi indirimi gelse.
Telefonla pc yi yapsın yeterli şuanlık
yav bi yürü git diyesim var şu uzuna
Göz boyamak nasıl yapılır:
günlüğü 25 tl'ye geliyor.
Her eve 130 TL çok bir şey değil
bi artısı yok aldıklarına saysınlar
Reisimiz yine yapıyor başkan RTE <3
Padişahım bee..
Ah ah bisi diyemiyorsun
Helal olsun adam. Dediklerini hep yaptı
İblis ittifakı yine yenilecek
Yaz geldi zaten kışa saklasın bu planı.
İnanmayın bunlara. Gtunuze girecek seçimden sonra
isterse hazineyi uzerime yapsın oy moy yok