• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

İlk oyum Reise siz ilk oyunuzu kime vereceksiniz veya verdiniz mi?

birmeftunsahıs
birmeftunsahıs Takip Et
Xper 6 Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
İlk oyum Reise siz ilk oyunuzu kime vereceksiniz veya verdiniz mi?
Cevapla
Oyun Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evim arabam var eşim ve ben calisiyoruz aylık gelirimiz toplam 25 bin lira kırmızı etin pastırmanın balıgın nasıl bir şey olduğunu unuttuk. Yaz geliyor en kıytırık yere ancak paramız yetecek tatil yapmak için. Biz ev araba sahibi çift maaşlı bir aile olarak bu haldeyiz. İkinci çocuğu yapsak masrafları ne halde olacak sağlıklı bir gelecek tayin edecek miyiz belli değil. O yüzden ben çocuğumun geleceğini düşünerek mevcut olana oy vermem.

    5
    11 Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      gayet rahat yaşıyorsun

      Yorumla
    • Venetor
      Venetor
      +1 yıl

      Askeri ücret 440$ . Bu mu iyi kardeşim? Ihracatta dünyada ilk 20-25 ülke içinde bile değiliz. Fakir bir ülke olduğumuzu gösterir bunlar.

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @Venetor ya her halta şikayet edin aman o zaman avrupaya kardeşim hadi

      ben hayatımdan memnunum şahsen, sen memnun değilsen amerika vatandaşı ol

      Yorumla
    • Venetor
      Venetor
      +1 yıl

      Yanlışa yanlış neden dilemiyorsun? Neden? Çünkü fanatiksin. Belki de parti üyesisindir.

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @Venetor yok knk 19 yaşındayım adımda Can, ben Reisi seviyorum 2003 te doğdum ve doğdugumdan beri hep bu adamı gördüm

      o yüzden baba - ogul hissiyatı var Erdoğana karşı. Ama yeniden refaha üye olacağım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tuzun kuru olduğu için seviyor olabilirsin bisey diyemem ama kiralar olmuş 15 bin lira evler olmuş 3-4 milyon lira arabalar olmuş 600-700 bin lira bu şartlar altında tuzu kuru olmayan gençlerin sevmesi için bir neden yok. Hiç mi sormuyorsun kendine 3-4 sene önce 40-50 bin liraya satılan bir renault clio neden 500-600 bin lira oldu diye hiç sormuyor musun kendine 2 sene önce 2 bin lira olan ev kirası neden 15 bin lira oldu 2 sene önce kolisi 25 lira olan yumurta neden 100 lira oldu hiç merak etmiyorsun. Hiç mi düşünmüyorsun bir genç nasıl gelecek kuracak ayrı eve çıkacak nasıl bir hayat yaşayacak diye hiç mi merak etmiyorsun çok merak ediyorum?

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      25 bin lira neyinize yetmiyor ya oha cidden abi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Yamahamotocross kardeşim sizi anlıyorum yaşınız genç anne baba yanında yaşıyorsunuz. Temizlik malzemesi fiyatlarından gıda fiyatlarından faturalardan çocuğun masrafindan evin günlük harcamalarından taksitlerden kredi kartlarından arabanın LPG si benzini sigortası bakımı yedek parçasından giyim kusam fiyatlarindan vs gibi şeylerden bir habersiniz. Örnek Geçen ay kombi bozuldu 6 bin lira verdim parça ve işçiliğe. Şunu net olarak soyleyim ben aç değilim karnım doyuyor bir şekilde ama biz gelişmiş ve zengin bir ülke olduğumuzu iddia ediyorsak vatandaşın da bundan haberinin olması gerekir. İnsanlar et yiyebilmeli gezebilmeli sosyal bir varlık olduğunu da hatirlayabilmeli.

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Gelişmiş ülke falan değiliz ama 25 binle geçinemeyecek kadar da fakir değiliz bence ya

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @Yamahamotocross adam kitabın ortasından konuşmuş helal olsun. 25 bine geçinirsin

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Benim ailem de hemen hemen o kadar kazanıyor annem de babam da 13 15 bin civarı aliyor ikisinin toplamı 25 30 civarı yapıyor biz aç değiliz bize yetiyor demek ki her insan tasarruflu değilmiş

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • kralkobrax21
    kralkobrax21 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 52%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Ülkeyi parsel parsel satmayan, ülkeye yabancıları doldurmayan, vatandaşlığı para ile satmayan, bir yüzükle gelip karun kadar zengin olmayan, ülkeyi aile ve yandaş şirketine çevirmeyen, yapmam deyip sonradan hepsini yapan, muhalefetin vaadlerini çalan ve 21 yıldır ülkeyi soyanlara oy yok.

    2
    0 Yorumla
  • mrfatbee
    mrfatbee Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Gündem konusunda 721 cevap paylaştı.

    Sabah sabah aktroll mesaisine mi basladin.😃
    Aksam 5 e kadar bu tip soruları görürüz artık.
    Abicim herkesin oyu kendine.20 senedir mülakatla yandaşları ise alıp durdular. Genclerin geleceğini çaldılar. Şimdi diyor Mülakat kalkacakmış..20 senedir aklınız neredeydi?

    3
    13 Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      Solcuların bize taktıkları lakaplar vol 1

      koyun meeee, yobaz, gerici, aktroll, makarna yer misin, kafana çay atalım

      knk 20 yıldır gericilere yeniliyorsunuz yalnız bu utanç veriyor olmalı xd

      Yorumla
    • wkertenkele
      wkertenkele
      +1 yıl

      İtiraf videosu da geldi zaten 😡

      www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @wkertenkele abla sakin ya

      Yorumla
    • wkertenkele
      wkertenkele
      +1 yıl

      Sabah sabah cosan sensin dostum 🤣🤣

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @wkertenkele Reis süüüüüüüüüü

      Yorumla
    • wkertenkele
      wkertenkele
      +1 yıl

      Allah akil fikir verecek elbet bi gun sana da, ama korkum o ki, is isten gecmis olacak 😏🙁

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @wkertenkele oyyy

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      +1 yıl

      Kankam ben ülkücüyum. Ama gerçekleri de söylerim.
      Evet fakir mahalelerde makarna kömürle ceyrek altinla oy aldilar. Senin yaşin bunlara denk gelmez. Aile büyüklerine sor.

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      aga Adam kazandı kazandı ver reise oy

      Yorumla
    • wkertenkele
      wkertenkele
      +1 yıl

      Ne kullanion aga sen, makarna yerine baska bisiler dagitmislar size belli 🤣🤣

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @wkertenkele çay içerim ablam, yanına da pisküvit

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      +1 yıl

      @wkertenkele 👍👍👍Herşey ortada.. Torpili yakınen biliyorum. Çalıştığım işyerinde fazlasıyla dönüyor.

      Yorumla
    • wkertenkele
      wkertenkele
      +1 yıl

      Hep iste vitaminsizlikten bunlar yawrum 🥹🥹

      Neyse senin yasin daha ufak, biraz daha buyu sen, bu ulkenin sikintilarini cekmeye basla, evde coluk cocuk acken is kapilarinda dolan, calissan bile aldigin paranin hicbirseye yetmedigi gercegi ile yuzles snr gel. bi daha konusalim kardes. Yani bikac firin ekmek daha yemen lazim 😏

      Yorumla
  • NasyonalistTürk
    NasyonalistTürk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Birinci tur Ogan veya İnce

    İkinci tur Kemal kalırsa Tayyibe vericem mecburrr

    0
    2 Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      Çok yaşa Führerim

      Yorumla
    • NasyonalistTürk
      NasyonalistTürk
      +1 yıl

      Eyvallah Hocam

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

9

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı.

    Kılıçdar

    1
    0 Yorumla
  • Pronari3
    Pronari3 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok üzülüyorum ya böyle insanlara.. kendi düşünceniz yok. kendinizi birey olarak bile görecek aklınız yok. Anne baba ne derse o. Bi de ppdeye popcorn koymuş... akıl fikir diliyorum sana

    1
    5 Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      Fikir dileyen birisinin Kadir Mısıroğluna hakaret etmesi. Ne büyük tezatlık.

      Ben neysem oyum. Sizin yargılarınız ve milyonlarca adamın yargıları beni enterese etmiyor.

      Osmanlıcıyım, Şeriatçıyım, İmparatorluk sistemin savunuyorum ve Kemal Paşayı sevmiyorum..

      Yargılardan korkupta kendimi, hissiyatımı ve fikirlerimi ifadeden kaçacak değilim.

      Yorumla
    • Pronari3
      Pronari3
      +1 yıl

      Sen ve senin gibilerin psikolojik desteğe ihtiyacı var. Aşağılık kompleksi kaynaklı farklı olma çabası içerisindesiniz. aklınızdan tarih uydurup ona inanmaya çalışıyorsunuz. Kendi düşüncen gibi konuşuyosun da sen de biliyorsun içten içe hiç bir şey bilmediğini 😊
      Şeriatçıymış ahaha afganistana turistik bir gezi yap bakalım bir. Ne nedir ne değildir bilmeden milletin sözlerini taklit etme. Araştır, düşün biraz. Tiktoktan popcorn editleriyle kafanı doldurma

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      Fesimi takayım ve birde sigara yakayım ondan muhabbete devam ederiz

      Yorumla
    • Pronari3
      Pronari3
      +1 yıl

      Şeriatçı ama ramazanda gündüz 12de sigara içiyor... daha iyi anlatılamazdı. Teşekkürler

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      uyardığın için saol az daha 61 boyluyorduk insanlık hali işte. Ne de olsa Kemal Paşa gibi putlaştırılmadık ya hatamız oluyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    reisin, sadullah ergin'le ses kayıtları çıkınca aktrolleri acil göreve çağırmışlar. bu vesileyle hala duymayanlara da duyuralım. yorumu komple silerler diye link atmadım. ama hepiniz okumuş çocuklarsınız youtube' dan bulursunuz.

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sabah sabah trollendim olay 2014'te olmuş. özür dilerim. ne kadar sövseniz haklısınız.

  • Venetor
    Venetor Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    İlk oyumu kullanmayacağım. Birbirinden berbat siyasileri ve partileri savunmak için kırk takla atmama gerek yok. Huzurluyum o yüzden.

    1
    13 Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      Kullanılmayan oy dolaylı olarak Erdoğana kazandırıyor. Çünkü kkye verilmeyen her oy kknin gücünü düşürür ve buda Erdoğana yarar

      Yorumla
    • Slalombebeğim
      Slalombebeğim
      +1 yıl

      Verilmeyen her oy malum partinin hanesine yazılıyor.

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @Slalombebeğim xd evet öyle

      Yorumla
    • Venetor
      Venetor
      +1 yıl

      Potansiyal-garanti oy olarak görmeseydi o zaman her genci. Etkisi de sıfır oyumun. Yanı hiçkimseye yaramayacak garanti oy olarak görülmez ise.

      Yorumla
    • Venetor
      Venetor
      +1 yıl

      @Slalombebeğim bunları nereden uyduruyorsunuz? Sizin mantığınıza göre zaten oylarımız garanti oydu. O mantıkla size yaramıyor. Yoksa tek etkisi oyumun kullanılmayan oy yüzdesini arttırmak.

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      erdoğana vermiyeceksen kimseye verme kardeşim. boş ver sen direniş gösterisi olarak kimseye oy atma seni kutluyorum

      Yorumla
    • Slalombebeğim
      Slalombebeğim
      +1 yıl

      Siz biz meselesi yok. Neden ayrıştırma yapıyorsun ki. Ülke geleceğini belirleyecek bir seçim bu. İstediğine oy vermekte özgürsün. Buna kimse karışamaz. Ancak bizzat gördüğüm bir durumdan dolayı bunu söyledim. Oy vermeye gitmezsen kullanmışsın gibi oy kullanacaklar adına. Daha önceki seçimde gördüm bizzat. Yani oy kullanmayacağım diyerek aslında malum partiye destek vermiş oluyorsun. Yoksa istersen tuvalet terliğine oy ver buna karışmak benim haddim değil.

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @Slalombebeğim Tuvalet terligi muhabeti jfekjfejf

      Yorumla
    • Venetor
      Venetor
      +1 yıl

      @Slalombebeğim 2018 cumhurbaşkanlığı seçimlerinde 59,354,840 kişi oy kullanma hakkına sahipmiş. 50,059,249 oy kullanmış. %84.3 kışisi oy kullanmış %15.7 kişi oy kullanmamış. Sağlamasını yaptım. %15.66104971 kişi oy kullanmamış. Yani o durum genel ülkede olması pek olası değil. Yapanlar suç işliyor ve bu suçu her parti işleyebilir. Yani pek iyi bir sebep olmamakla birlikte sandıkların adaletli kişilere teslim edilmesi önemli.

      Yorumla
    • kralkobrax21
      kralkobrax21
      +1 yıl

      Yani geleceğine cahiller ordusu karar verecek öyle mi? Geleceğinin tamamen karanlığa girmemesi için oyunu Kemal Kılıçdaroğlunna at

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @kralkobrax21 adama bak bedava seçim kampanyası yapıyor fkjefkjef

      Yorumla
    • kralkobrax21
      kralkobrax21
      +1 yıl

      Tarihi fesliden öğrenmiş kıt zekalı biri daha

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @kralkobrax21 Ben de fes takıyorum ztn. yav nefret etmek kıt zekalılıkmış arkadaş IQ ölçer

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl
    İlk oyum Reise siz ilk oyunuzu kime vereceksiniz veya verdiniz mi?

    Adam ne diyorsa tersini yapıyor fakat millet oy veriyor bende Reise vereceğim bu millet bunları hakediyor

    0
    3 Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      İsrailli biriyle görüştü diye onların adamı aynen kardeşim algına tüküreyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İsrail'e her milyar dolarlar kazandırılmasına izin veriyor Amerika'nın Irak işgali sırasında Amerika ve İsrail'in kendini savunma hakkı var dedi Filistin'i veya Irak'ı böyle destekliyorsa desteklemesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Video ve haberleri atabilirim benim için sorun yok

      Yorumla
  • ziya070
    ziya070 Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 35%
    +1 yıl

    allaha şükür ben şimdiye kadar öyle bir hata yapmadım. yapmamda. çünkü bütün milletin günahını almaktan korkarım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Ömür boyu çile cekmeye raziyim diyosun 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

    4
    20 Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      Savunma Sanayiide ki gelişmeleri takip et anam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Karinini savunma sanayi mi doyuruo gardas? Sana is alani savunma sanayi mi sagliyor?😡

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      +1 yıl

      Sadece savunma karın doyurmuyor. Artı devlet bu işe milyar dolarlari malum şirkete akıttı hesapsız kitapsız. Diğer firmaları görmezden geldi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @mrfatbee eeee yani? Sana faydasi ne?

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      abla sen kafayı mı yedin savunma olmasa teröristler İstanbul'a kadar gelirler amerika ananı beller ne diyon

      Yorumla
    • Venetor
      Venetor
      +1 yıl

      Kardeşim eminim ki savunma sanayi hakkındaki bilgilerin de yarım yumalaktır. Ekonomi de savunma sanayisini son derece etkiliyor. Bir ülkenin barış zamanındaki ekonomisi mevcut teknoloji kabiliyetlerinin ve ürünlerinin savaş zamanına kadar olan üretim ve envanterdeki adedini, sayısını belirler. A 400-m nakliye uçaklarında diğer ortak üreticilere nazaran 3-4 kat daha az yani 10 adetlik bir sipariş vermemiz bir örnek. Akıncı tihadan envanterde 2.5 yıllık süreçte 12-15 adet olması bir örnek. Taktik tekerlekli zırhlı araçlar bünyesinde fnss'in pars III 6x6, pars IV 6x6 , fnss 8x8 zırhlı araçlarından eser miktarda sipariş verilmesi bir örnek. Şuana kadar 4 ada sınıfı korvet donanma bünyesinde. 1 adette aynı platform üzerinden geliştirilmiş eğitim ve istihbarat gemisi tcg ufuk var. Ada sınıfı korvetler gayet isterleri karşılayabiliyor. Güzel platform. Bayrak sallamak için tasarlanan ve gerekli zamanda bir ada sinifi korvet seviyesine yükseltilebilecek (tahrik sistemi hariç) olan açık deniz karakol gemi sınıfı olan hisar sınıfı da ekonominin etkisine bir örnek. Bmc'nin ayda 8 adetlik altay üretim kapasitesini arttırmaması ve tsk'nın altayları üretimini yıllara yayması da bir örnek. Aynı şu ana kadar 73 tane üretilen atak helikopterini uzun yıllara yayması gibi tsk'nın.

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      @Venetor bilgilisin bro ama hiç tartışamayacagım hadi ben kaçar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Emin ol reisinden once cok daha savunuyordu bu ulke kendini!!! Yabancilara satilan topraklarimiz yoktu, simdi en buyuk firmalar sirketler bile yabancilara satildi haberin var mi? İst'a terorist
      gelmedi diye seviniyorsun ama bak bi etrafina, her yer suriyeli, afgan, multeci dolu 😡😡 bu mu senin rahatlik dedigin, savunmak dedigin 🤦🏻‍♀️ eskiden kendi uretimini kendi yapiyordu bu millet, simdiki gibi disariya bagimli degildi 😡 sen bilmezsin belki yerli mali haftasi diye birsey vardi, simdi koy bakalim sofraya ne kalmis yerli 😡😡😡😡😡😡

      Ahh cocukkk ahhh!!

      Daha cook yasayip coook goreceksin ve gun gelecek elbet senin de kafana dank edecek!!!

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      abla ben Osmanlıcıyım yahu cumhuriyetçi değilim ki böyle şeyleri dert edeyim

      Babam ztn varlıklı yeter bana o

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hicbiseyin umurunda olmadigi burdan belli zaten. Tok acin halinden ne anlar? Sen de reisin gibi sarayina oturmus salliyorsun "aclik yok bu ulkede, kim diyorsa yalan soyluyor" diye 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ona bakarsan ben de Avrupada yasiyorum tuzum kuru, ama hala daha icim sizliyor ordaki halkin yasadigi hayati, cektiklerini gordukce 🥹 cunku 30 sene ben de aynilarini yasadim. Ama dedigim gibi yasamayan bilemez. O yuzden bence sen hic yorum yapma burada bosuna, uza kardes!!!

      Yorumla
    • Venetor
      Venetor
      +1 yıl

      Ak partili arkadaşa katılmadığım gibi size de katılmıyorum.(Tek katıldığım mülteci sorunu) 2002'de ak parti geldiği yıl ülkemizin ihracatı 35.080.700.000$ civarında ülkemiz ihracat yapabilme kapasitesine sahipti. 2022 yılında ülkemizin ihracat kapasitesi 254.172.000.000$ civarında seyretti. 7 katının biraz fazlası. Ak parti organize sanayi bolgeleri açarak illere ve ilçelere özel sektörün binlerce fabrika açmasına kolaylık sağladı. Ama buna rağmen ülkemiz 254.172.000.000$ ile dünya ihracat sıralamasında ilk 20-25 ülkenin içinde dahi değil. Yani akp doğru bir politika izlese de yetersiz ve çok eksikti. Berbat muhalefet partilerinin rasyonaliteden uzak argümanlarını berbat iktidar partisi için kullanmanız sadece sığ bir siyaset yapmanıza sebep olur. Ayrica Ismet Inönü ve Adnan menderes ile alakalı 1-2 şey söylemek isterim. İsmet inönü hükümeti Nuri Demirağın uçak atölyesini ve uçuş okulunu kapatarak ( uçakların yurt dışına satılmasını yasaklayıp iflas ettirip istimlak etmek) ülkemizin havacılık geleceğini baltaladı. Marshall planı bünyesine sokarak ülkemizi de yerli üretimi minimize etti ve abd'ye bağımlılığın başlangıcını attı. Adnan Menderes ise ikili anlaşmalar ile ismet inönünün açtığı bu bağımlı olma durumunu layıkıyla devam ettirdi. Yani geçmişteki Türkiyenin bir farkı yok.

      Yorumla
    • Venetor
      Venetor
      +1 yıl

      İkinizde oy kullanmayın.

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      +1 yıl

      Hayır tabiiki.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Venetor ak parti ile birlikte ekonomimiz kalkindi, ihracat artti, is gucu artti diyoransan senle konusacak tek bi kelimem yok kardes 🤦🏻‍♀️

      Yorumla
    • Venetor
      Venetor
      +1 yıl

      Teknokrasi isteyen apolitik bir gencim. Benim sizinle konuşacak birşeyim yok tam aksine. İyi günler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Venetor bu ulkede istedigiini iste, ama artik aglayana bile meme yok!! Ancak arks gibi babadan zengin olursan rahat edersin 😏😏

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      +1 yıl

      👏👏👏👏👏

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      bu ne lan yazılan şeylere bak aaa yeter ama kfeklfe

      Yorumla
    • Yamahamotocross
      Yamahamotocross
      +1 yıl

      Ak parti gelmeden önce turkiyenin ekonomisi daha mı iyiydi şimdiden pembeli üye?

      Yorumla
  • Yamahamotocross
    Yamahamotocross Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 90%
    +1 yıl

    Erdoğana atcam sebebim ise muhalefete inat olsun diye

    0
    0 Yorumla
  • Byrki3450
    Byrki3450 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Demokrasi ile şeriat arasında tercih yapacağız bu kadar basit.

    0
    0 Yorumla
  • Mattias34
    Mattias34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Reis bu ülkenin sigortasıdır

    0
    2 Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      T*ssagını kemirem onun

      Yorumla
    • Mattias34
      Mattias34
      +1 yıl

      S@çmalama

      Yorumla
  • cicimxs
    cicimxs Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Vermedim vermemde

    2
    0 Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    hizbullahcılarsoruyo

    0
    4 Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      Hüdapar adamdır

      Yorumla
    • birmeftunsahıs
      birmeftunsahıs
      +1 yıl

      Hizbullahçılar > Kemalistler

      Yorumla
    • ElCuco
      ElCuco
      +1 yıl

      beyinsiz mahlukat :d

      Yorumla
    • ElCuco
      ElCuco
      +1 yıl

      ilk engelinde benden :d

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > İlk oyum Reise siz ilk oyunuzu kime vereceksiniz veya verdiniz mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Oyunuzu ilk turda kime, ikinci turda kime verdiniz veya vereceksiniz? 12 cevap verildi
İlk turda oyunuzu kime vermiştiniz? 14 cevap verildi
Oyunuzu kime verirsiniz? 15 cevap verildi
Oyunuzu kime veriyorsunuz? 4 cevap verildi
Oyunuzu kime veriyorsunuz? 18 cevap verildi
Oyunuzu kime veriyorsunuz? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨