Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu sorken birine sinirliydim ondan dolayı böyle bir soru sordum istemedende olsa kırdıysam özür dilerim
İnan madığınız dine neden
elestiriyorsunuz sizin inanma hakınız varda onların inanma hakı yokmu kimseye zararları yoksa dinlerinde bu var bu yok diyorsunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben inanmıyorum ve eleştiririm sorgularım zaten küfür hakaret olmadığı sürece sorun olacağını sanmıyorum. saygı çerçevesinde.
Saygı cevrisinde elestirin sıkıntı değil doğru olan bu eksik bilgiyle yanlıs bilgiyle elestirmeniz veya bu var bu yok demeniz yanlıs veya biri İslam ilgili soru sorduğunda gidip yanlıs bilgi verip İslamı ve bütün dine mensup insanları yargılamanınız yanlıs
Ben kimseyi dini için yargılamam. yani zaten bir bilgiye bakarım önce doğru mu değil mi diye. insanlar için dini suçlamak yanlıştır
Yalan yanlış bilgiler verenler hocalar yetmezmis gibi birde sizden gelen yanlış veya eksik bilgileri yüzünden İslama topluma kisiye olan oluyor
Bu soruyu sorken birine sinirliydim ondan böyle soru sordum kalbini kırdıysam özür dilerim
Sürekli bozuk Türkçen ile aynı saçma sorunu sorup durmayı bırak. Buna ifade özgürlüğü denir. İstediğimi derim.
Disleksiymişsin ban özür dilerim onun için ama sen burada bizim böyle dememizi eleştiriyorsan biz de diyebiliriz.
Allah inanıyormusun peygamber inanıyormusun kurana inanıyormusun
İnanmıyorum ben.
Allah inanıyormusun peygamber kuran inmiyorsun sana göre yoksa senin görüsünde olmayan bir seye kutsal değil ya da icinde su var su yok diyorsun bunu yapınca peygamber olmuyormusun insanları neden boşu boşuna ortalığı karıştırıyorsun inmadığın Allah din peygamber senin için yoksa yorum yapmaya ne gerek duyuyorsun
Sen neden Allah var diyorsun, neden peygamber var diyorsun, sen neden bize karışıyorsun? Sen neden yorum yapıyorsun?
Ben bunları dersem kulluk ediyorum
sen Allah inanmıyorum diyorsun
Allah yoksa peygamber yoktur Kuranda yoktur ozaman Kuranda bu var bu yok dersen kendini peygamber ilan etmis olursun
Kulluk diyorsan kendin ediyorsun beni ilgilendirmez. Ben kendimi peygamber ilan etmiyorum. Sen diyorsan ben de derim.
Ben sadece savundugun seye tersi düstüğünü söylüyorum
Benim dinime saygısızlık yapılamadı bise dayatılmadı aynı fikirde değilim diye küçümsemediğim ezanın kuranın Türkce okutulması gibi seyler söz konusu olamadı sürece beni kimsenin düşüncesi veya kendisi ilgilendirmez ama su var biri islamiyet hakkında soru sorduğunda gidipte islamiyet hakında yanlıs bilgi verilmesi doğru değil Türkiye islamiyet adı altında büssürü yanlıs sey yapılıyor bu mevzu sadece bu yanlıs coğaltıyor ben bunu diyorum
Savunduğum şeyler ters düşmüyorum. Sen disleksi olduğun için anlamakta zorlanıyorsun. Saygısızlık yapan ya da dayatma yapan sensin zaten. İslamiyet hakkında yanlış bilgi vermiyorum doğruları diyorum. Zoruna gidiyorsa inanmazsın olur biter. Tamamen saçmalıyorsun.
Tartışmaya gerek yok ayrıca diseleksilik biseleri anlamaya engel değil
Öyle olsaydı sürekli aynı şeyleri tekrar etmezdin.
Sende ben tekar ediyorumdiyemi ediyorsun
Ben farklı konuşuyorum ama hiç anlamıyorsun ki sürekli bana aynı şeyleri diyorsun. Ben yapmıyorum diyorum sen böylesin diyorsun.
İnanmıyorsam eleştiririm de sorgularım da. Kişinin seçimini değil, seçmediğim dini eleştiriyorum. Olayın farkını anlamayı dene dostum.
Burdaki olay su iyi kötü tarafını elestirisin kuranda basörtü var ya da yok nenden diyorsun Allah inanıyormusan neden varmış gibi elestiri yapıyorsun
Yazdığını anlamadım, ama başörtüsünü eleştiren biri değilim.
Senin için olmayan seyi neden elestiriyorsunuz onu anlamıyorum
Doğru olan bu.
Bir seyin kötü tarafını iyi tarafını elestirisin dinde bu var bu yok demek yanlıs bunu diyorsan kendinle celisirsin
Mesele o değil zaten. İnanmayanlar da eleştirebilir, karışmadan.
Ki, inananların da doğruyu anlamadıkları ortada.
Hakaret veya saygısızlığık dısında Elestirmek sıkıntı değil doğru yanlısı var demek bana zara vermiyor inanmadınğız İslamla ve islamda varlığı yokluğunu soran bir kisiye gelip yanlıs veya eksik bilgileri vermeniz sıkıntı bırakın bir kaç yerden doğru düzgün öğrensin İslam dini yoksa kendinede islamda toplumada zarar veriyorlar
Üzererine birde kuranın Türkce
okutulmasını savunuyorsunuz
Ayrı dert sacma sapan hocaların dedikleri yetmezmiş gibi bide sizin Türkce kuran okuyup yanlıs yorumlayanlarla uğrasacağız
Dediklerini yapmıyorum bu arada, inanmadığım dini insanlara öğretmek bana düşmez zaten. Ben dini ve getirilerini kendim için sorgularım o kadar.
Bu soruyu sorken birine sinirliydim ondan sordum
Eğer yanlışlıkla kalbini kırdıysam özür dilerim
Elestirebiliriz hakaret olmadığı sürece. Mesela şu yanlış bence denebilir.
Ona bise demiyorum eksik veya islamda bu var bu yok demek yanlıs diyorum bide bu soruyu sorken birine sinirliydim ondan böyle sordum
Biz inanmayın mı diyoruz her şeyde olduğu gibi Dinlerde eleştirilmeye çok müsait bir husus
Sen inmiyorsan inan kişin dinine ne karışıyorsun Kuranda başörtüsü var yok nenden diyorsun
Onu bırakta siz yobazlar neden ezbere konuşuyorsunuz? Eleştirmek karışmak mıdır ne alaka la iyi misiniz hocam , Kuranda başörtüsü var evet inkar mı ettik? Sırf zorlama yok dediğimiz için mi karışmış olduk
Zorlama yoktur bunu bende savunuyorum
Sözde islam altında büssürü yanlıs yapılıyor bunun nedenini yapılan yanlıs davranıslar
Vicdan rahatlatmak için...
Oldu sen metin hazırla onu konuşsunlar
Sana kesinlikle, sonuna kadar katılıyorum. 👏👏👏
Öldükten sonra belli olur
Allah yoksa kuran varmıdır peygamber varmıdır yoktur inmiyorsan varmıs gibi inanıyormus gibi veya varmıs gibi nenden yorum yapıyorsunuz bunu anlamıyorum