Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş'ın, Düzce'nin Çilimli ilçesinde vaizlik yapan kızı Merve Safa Likoğlu'nun Diyanet görevlilerini sıraya dizip birfing alması sosyal medya da gündem oldu. Buradan

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş'ın, Düzce'nin Çilimli ilçesinde vaizlik yapan kızı Merve Safa Likoğlu'nun Diyanet görevlilerini sıraya dizip birfing alması sosyal medya da gündem oldu. Buradan

Liyakat mı 😄 Bu sözcüğün bizim ülkemizde ki karşılığı var mı hiç sanmıyorum. Öyle olsaydı eğer Binali'nin pudracı tosuncuğunun karşında milli savunma bakanı süklüm püklüm durmazdı yine aynı bakanlığın rütbelisine (korgeneral) çayın boşları toplatılmazdı ya da üst mevki devlet kurumlarından aynı kişiler 5 6 maaş almazdı. Bir yanda sırf babaları bakan ya da siyasi bir itibarı var diye imtiyaz tanınan çocuklar diğer yanda belki maaşlı bir işim olur düşüncesiyle KPSS'ye girip mülakatta elenen Türkiye birincileri. Liyakat diyorduk değil mi var mı sizce liyakat 😒
Depremi yaşamış ve o bölge çalışan halada bölgede olan biri olarak söylüyorum oraya gelmeden buralardan boş yapmayalım. Bu insanlar gece gündüz demeden çalışıyorlar. İl dışından gelip ailelerini sevdiklerini bırakarak çalışıyorlar. Torpil meselesine gelince bir kere diğer kamu görevlileri nasıl kpss ye girip puan alıp lisans mezunu ise bu insanda aynı yollardan geçiyor. Bu yetmiyor vaiz olmak için ihtisas okuyor oda yetmiyor vaizlik sınavına giriyor. O yüzden sallamak kolay bilgiyi araştırıp doğrusunu bulmak birilerine zor geliyor.
Savunmak için her şeyi yapacağım de yani... Peki
Niye yapılması gereken yapılıyor diye şükrediyosunuz ben bu düşünce yapısını anlamıyorum.
O kadar ahlakı bozuk bir toplum olduk ki normal olan bir şey bize jest falan geliyor çünkü
Ülke bir felaket yaşamış yetkililerin her vazifeye ne kadar geç kaldığı ortada. Hadi onu geçtim tekrar ediyorum ülke bir felaket yaşamış siz kalkmış “sevdiklerini bırakıp buraya geldiler” diyorsunuz bu bir minnet cümlesidir, şükürdür. Ne yapacaktı başka? Başka seçeneği yok ki zaten adamların vazifesi bu. Bu bir iyilik değil vazife kardeşim vazife! Millet okuduğu için makam sahiplerinin görev ve sorumluluklarını biliyor. Keşle siz de biraz okusanız da olması gerekene nimetmiş gibi davranmasınız.
@ceryjimkery1 bunların olayı bu zaten “yol yabdı köbrü yabtı”
Bir de "dıj güç"
@AgustusOctavianus “Avrupa bizi kıskanıyo”
Crusaderlar gelir yakında 😃😃
Evet, gurbetçilere maskara olduk, onlarda iki yüzlü değil az ama ha
Oradan oy kullanımı yasak olmalı zaten de neyse
@mekanınsahibinil sana tavsiyem 10 yıl öncesine biraz gidip bakman. Yapılması gerekenler vs diyorsun ama yapılanlarada saygınız yok.
10 yıl öncesine göre bana bu konuda bir olumlu fark söyle bakalım
@Sevilaykan benim de size tavsiyem geriye bakıp şükredeceğinize ileriye bakıp kaçırdıklarınızı görmeniz. Aynen bu düşünce yapısına saygım yok. Güle güle
@mekanınsahibinil peki
😀😀😅bnde şu yol yaptı köprü yaptı dış güc kıskanma v. B. Diyerek algı yapanlardan, kinaye yapanlardan bıktım gına geldi iğrenc iğreti varlıklar yazmaktan konuşmaktan bıkmadılar ben bıktım.
Doğruyu da eleştiren sayan muhalif kesim😀seviye, kafalar berbat rezil
Yapmasa yapmadı yapınca yaptı diyerek imalar kinayeler. kendı adamları partileri yapsa şahane alkış ooo. Şakşak CHP yaptı ekrem yaptı TKP zdp. Mız yaptı
A, m, k.
O dış gücler o bilmem neler Avrupa'nın övmeleri 😀sanki hiç olmamış Avrupa hiç yapmamış, dış gücler bir kere bile etkısı olmamış sanki. O kafalarla devam kendi kafalarınız süper başkalarıns bk atın
Fazla payitahd vs izleme etkileri bunlar
@Crazydonjuan seviyeden bahsedenin üslubuna gel üşenmemiş yazmışsın ama okumaya değer bulmadım başka kapıya
😁😆😆😆akla bak.
Muhteşem yüzyil ızleme etkısı o zaman sizinkiler de. Alakaya gel🤣🤣
Dış güç vs dediğin için dedim.. Evet muhteşem yüzyılda kanuniye saçma eklemeler yapıldı ama payitaht ile sahte bir kahraman yaratıldı tamamen yalan tarih yazımı ile...
@mekanınsahibinil tüh ne varmış uslubumda 🤣🤣hanfendi sen şuna işime gelmedi desene okumadın sözde ama coğu okudun veya gözüne çarptı. Kendiniz çok seviyelisiniz ta sütten cıkmış akkaşıksınız
Neden üşeneyim🤣🤣siz yazarken üşendinizmi
O senın sorunun değer bulmaman
Adamın yoruma atlayan siz başka kapıya gitmesi gereken ben mi oluyorum 🤣🤣ne acıtmış ama
Komiksiniz 🤣işte sizdeki akıl 🙃seviye.
Adam gönüllülükden bahsediyon bunu sırf dediği olack diye şükretmeye yoruyor 🙃😆öbürü bilmem ne diyor.
Ortadan konuşmak adam saldırmaya yer arıyolar
Siz gidin ötede takılın asıl
Payitaht yazamamış, dizi nedir ne anlatır bilmez etkısınden bahseder 😆muhteşem yüzyıl hayranı zat-ı muhterem
Tarihçiyim ben dizi tarih hataları ile dolu.. Muhteşem yüzyılda sadece kanuninin özel hayatı üzerine bir şeyler var.. Tarihi tek hatası ise Pargalının evli olduğu kişi... Diğerinde saysam bitmez hatalar.
@AgustusOctavianus ee onu demekle payitaht ne alaka. Eklemeyi gec yüzyil nasıl dizi ne anlatıyordu en azindan padişahın özel hayatını anlatmıyordu sadece değlmi TRT de ki atv dekı asıl siyasi dönem dizileri osman ertuğrul oyunculuklar anlatılanlar gayet iyi yerınde idi.
Neresi sahte kahraman mış :)) neye göre sahte
O sana göre yalan
Türk insanıma yıllardır okullarda tarih nasıl öğretildi. Bi kere
Kulaktan duymalarls dizilerdekileri beğenmiyoz
Ertuğrul şöyle sahte mesela, Ertuğrul asla bir Moğol noyanı ile savaşmadı, o dönem hülagu han ilhanlı tahtında kayı boyunun ise ilhanlı ile arasında öyle bir mesafe var ki zaten
Hiç bir Türk boyu da savaşmadı o tarihte bir Moğol noyanına sataşmak bile hülagü nün tüm Anadoluyu çiğ çiğ yemesi demek idi örnek hadsiz halifenin akıbeti için bağdat kuşatması I okuyabilirsin istersen kaynak öneririm
@Crazydonjuan cevap almadığın hâlde üşenmemiş kendi kendine yazıp durmuşsun bence asıl senin canın acımış ama neyse..
@AgustusOctavianus dizide basit hatalar olabilir o hatalar üzerinden kahraman yaratıldı demek koca padişahlara, yok şöle dizi böyle demek, genellemek yanlış
Ee neden var madem biz de bunu diyoruz ismi muhteşem yüzyıl kanuni yi anlatır sözde ama haremden çıkmıyor padişahımız sadece harem de miydi.
Ha harem de geçti diye tek hata o oldu 😆harem de az hata varmış-yansıtılmış
Öbürü daha geniş dizi, harem harici herşeyi anlattı hata bol
Tabi canım kesin bitmez ne hatalar ise artık onlarda devede kulak değldir
Ayrıca ne tarihciler görüyoruz biz :))
Keşke her tarihçi gerçekten bilgili tarafsız ne dediğini bilen tarihi iyi yansıtan kişiler olsa
Ülkedeki bilimci tarihçi ılim adamlarının nerdeyse coğu ya da gördüklerimiz yaramaz
Bana muhteşem yüzyıl da az hata vardı dizi güzel bunun için öbürü hata bol diye karşılaştırıp, konuşan sacmadır komıktir
Sadece haremde miydi dediğin adamın tüm kale muhasaraları çekildi farkında mısın zamanının çoğu yolda geçti adamım.. Napsınlar sefer yolu üzerimi çekilsin.. O kadar realistic ama dizi ararsan Netflix de Rise of Ottoman Mehmed var tavsiye
Tüm kale bilmem neleri vs o dizide mi çekildi hiç sanmam. Ondan mı Hürrem de bahsedildi sürekli dizinin hayranları kaç kere harem dışı özel hayatla ilgili cekımler senaryolar oldu, ve konuşuldu. Yolda geçti geçti de seferler yollar en ufak neden gösterilmedi. Yollar cekılsın at üstünde gösterilsin neden gösterilmesin ihitşamı, kılıc sallaması ettiği sözler gösterilcrk önemli şeyler gösterilsin napalm haremi dk lık olaylar özel hayat
Çok meraklısınz ,
Çok da iyi gösterildi TRT ve atv dekı dizilerde hata kısmı ayrı mevzu bu dizinin önüne geçeceğini sanmam, geçmez de.
Onların konusunda ki somut şeyler, duygunun yansıtılması bile ayrı güzl.
O dediklerinde de haremsel şeyler vardır 😃onlar üzerinden şahane kahramanlar
Hata az olunca şahane dizi ya da muhteşem padişah olmuyorsun.
Hayatımızda netflix olmuş😃
Tavsiyen için saol
Ben kurumlarda yönetici olarak çalışan çok az sayıda insanın liyakat sahibi olduklarını düşünüyorum. Bunu orana yansıtırsak %10 unu doldurmaz. Geriye kalanların %90 ı maalesef değil. Durum böyle olunca da hiç bir şey yolunda ve düzende gitmez maalesef...
Diyanet başkanının kızı 94 vilayetin 12 bin ilçesinde 53 milyon imamı denetledi, tek tek görüştü, kendisi gibi düşünmeyenleri oracıkta infaz etti, bazılarının ellerini bileklerinden kesti.. Kahrolsun istibdat yaşasın kuru pilav ha bir de hoşaf.
Cevap
51Cevap
Ülke bunların eline kaldı vay halimize gadası
Maalesef ülke de durum çok kötü
Liyakatsizlik sadece devletin içinde var olan bir sorun değil, her kurum, her firma, her şirkette bu sorun var.
İşini ehline ver sözü buradan gelir. Sen işi ehline vermezsen, sonu buna benzer.
Sokakta görsem suratına dahi bakmayacağım tipler gidiyor akraba ya da parti torpiliyle birkaç maaş birden alıyor, ülke rezalet halde.
İşte bu ülke bu yüzden biyere varamiyor sen benim kim olduğumu biliyormusun , benim babamı taniyormusun yok ben şunun yegeniyim yok bilmem ne işte şu liyakat ve sulalecilik kavramı ülkeyi ne hale getiriyo
Her kesimde aynı degilmi? 20 yıldan beri ülkenin başında kar ve ye kürküm ye misaliler. Ve bunlar dindar kesim sözde... Haktan hukuktan adaletten bahsedenler tüyü bitmmeis yetimin hakkı olan devlet kasasının hesabını nasıl verecekler?
Şu pozisyondaki insanların en azından yüzünde birazcık Nur olması gerektiğini düşünüyorum.
algı operasyonunuza :D
sorumlu her kişi bilgi alıyor bu arkadaşlar dan
bizim cami nin imamı da gittiğinde bilgi alıyor çünkü cayır cayır yardım topluyorlar
adamın birisine yetkili vali unvanı vermişler ilk işi anasını kesip şaraba meze yapmış
sen vaizsin ama diyanet temsilcilerini sıraya diyorsun eyvah eyvah
Şu hatunu koy inli cinli öcülü filme, film eğer gişe rekoru kırmazsa ben de hiçbir şey bilmiyorum. :D
😃😆kırmaz snde bişey bilmiyon.
Merak etme şimdiye kdr güzl olup makyajla hileyle öyle fimlerde oynayıp filmleri ilk 5 e girenler oldu.
Basit bir carşaflı kapalı kızın oynamasına gerk yok
bunlara şaşırmamak gerekiyor. şuanda kızılay nasıl holding oldu kimlerin elinde bunları araştırın. daha çok şey var
Bu ülkede Atarürk dışında liyakate önem veren bir yönetici geldi de bizim mi haberimiz olmadı acaba?
Onun sıraya dizmesini geç, sıraya girende demekki bileğinin hakkıyla gelmemiş ki ben senden ne ögreneceğim diyememiş.
Liyakat senelerce bu ülkenin kanını emen pkk uzantısı hdp ile işbirliği yapmamaktır. Ama muhelefet gitti yine ortak oldu. İşte vizyonları bu kadar.
Diyanet'in, islamcılığın liyakatı ne olabilir zaten? Hayata tek bir faydası var mı imamın, islamcının?
Ne bekliyorsunuz ki bunlardan, zihniyetlerinden ve bunların artığı olan çocuklarından? Aynı hastalıklı iradenin sadece yeni bir varyasyonu.
Hepsi idamlık namuslu adam yok bilende yapıyor bilmeyende sonra kader taktir fıtrat saçmalıkları havada uçuşuyor vasıfsız simsarlar
Liyakat neden din adamı üzerinden tartışmaya açık ihtiyacı duyulur önce bu sorunu çözelim.
Ülke yönetimi aile saltanatı haline getirdiler, hiç bir devlet adamı bence makamda 6 yıldan fazla durmamalı sonra girmek bilmiyorlar
Kız olduğuna emin miyiz 🤔 bana erkek gibi geldi sanki
ülke aile bakkalı olarak yönetildiği için şaşırtmayan olay
Akp ülkeyi çiftliği gibi görüyor... Olay bu kadar net..
Bu adamın idamı islamı açıdan daha hayırlıdır bence. Kızının da aynı şekilde.
Bunun kadın old emin misiniz sıfatı bile kadına benzemiyor
Bunlara diyecek lafım yok , Ahirete inanıyorlarsa eder geçmiş olsun
Az kaldı. 39 ya da en fazla 53 gün daha keyfini sürsünler.
Bunların hepsi böyle. Ailecek krallık yaşıyorlar.
Yiyin efendiler yiyin demiş ya şair. Yedikleri kul hakkından bakalım nasıl kaçacaklar. Çok inandıklarını söyledikleri allahın adaletini unutmuşlar
İşte bunlar hep Cehennemde yanan kütükler olacaklar. Başta Maun Suresi olmak üzere tüm Kur'an-ı Kerim çarpacak bunları
Cahil halk bu beş para etmez insanları tepemize çıkardı. Hepsine yazıklar olsun koyun sürüleri.
Bu liyakata verilen önem değil. Ezikliğe açılan yoldur.
Bunları bilmiyorumda bende işsizim ve iş bulamıyorum torpili olmayana iş yok
Ya kimsenin kimseyi sıraya dizdiği filan yok. Sivrisinekten yağ çıkartma derdine düşmüşsünüz.
su tiplere bak. bisey demeye ugrasmicam. yasal yollardan koz vermeyim.
Normal oldu artık. Gücü aldıkları yer belli. Liyakat sıfır. Bunun gibi örnekler yüzlerce var.
Nepotizmin zirve noktası akepe sayesinde sardı ülkeyi
Anlamadığınız işlere bile o kokuşmuş burnunuzu sokuyorsunuz ya sokmayın
Berbat bi durumdayız.
Tiplerinde meymenet yok
Müfettiş mi bu kadın niye o alıyor
herkes pic olmuş napalim
Suratlarında meymenet yok
akp hükümetinde normal
Ben taa... Allah bir dedigine inanırım.
Yaw hiç güvenmiyorumm yav
Suratlarında meymenet yok kızının
niye iktidarın değişmesinin sebebi
Sözde laik bir devletiz diyanet in geliri nedir?
padisahin cocuklari bunlar :)
kurtulamadık şunlardan
Çok uzak bir konu bana
Diyanet kapatılması gereken bir kurumdur.
15 mayısta camiye ımam olarak atarlar
Tiplere baksana hiç güvenilecek tip var mı
Anlasam ona göre şey yapıcam da
Bu doğru mu gerçekten
Birfing ne demek?
yok denecek kadar az
Tam bir komedi
Şunları görünce nefret ediyorum ikisinden de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?