Kemal Kılıçdaroğlu, "Cumhurbaşkanına hakaret suçunu kaldıracağız" demiş. Buna gerek var mı?

Seçilmesi halinde TCK'nın 299. maddesi "Cumhurbaşkanına hakaret" suçunu kaldıracaklarmış.

Açıklama da şöyle; "Türkiye, 15 Mayıs sabahına özgür uyanacak, başta gençler olmak üzere bütün yurttaşlarımızın kendilerini rahatça ifade edebileceği bir ülke yaratacağız, bundan kimsenin şüphesi olmasın" ifadelerine yer verdi."

Benim gözümde tabi ki herkes kendini rahatça ifade etsin, şu "silivri soğuktur" lafından falan kurtulalım da cumhurbaşkanına da hakaret olmasın yahu :)

Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanına hakaret suçunu kaldıracağız demiş. Buna gerek var mı?
Kemal Kılıçdaroğlu, "Cumhurbaşkanına hakaret suçunu kaldıracağız" demiş. Buna gerek var mı?
Cevapla