Cumhurbaşkanı, "5.500 TL olan en düşük emekli aylığını 7.500 TL yapıyoruz" demiş. Emekli maaşları sizce ne kadar olmalı?

Bana göre en az asgari ücret almalılar.. asgari alanlar bile geçinemezken emekli maaşları niye düşük anlamıyorum..

Her neyse 5.500 TL olan emekli maaşları en düşük 7.500 olacakmış

Cumhurbaşkanı, 5.500 TL olan en düşük emekli aylığını 7.500 TL yapıyoruz demiş. Emekli maaşları sizce ne kadar olmalı?
Cumhurbaşkanı, "5.500 TL olan en düşük emekli aylığını 7.500 TL yapıyoruz" demiş. Emekli maaşları sizce ne kadar olmalı?
Cevapla