Muharrem ince başa gelirse kötü şeyler olacak gibi geliyor neden?

Bu adam başa gelirse ülkeyi batıya satar sizler oy Kullananlara üzülüyorum ancak benim asıl korktuğum muharrem ince başa geçerse ülkenin çoğu şeyinin değişip ülkeyi kapitalist sisteme uyarlamalarından korkuyorum. inşallah başa gelince kılıçtaroğlu ile birleşip ülkeyi batıya uyarlamazlar allah korusun yani kılıçtaroğlu denen adam ypg den düşman sıfatını kaldıran bir eşgaldir. Bizim istediğimiz Düzgün ve adaletli bir hayat ancak bu adamlar güvenilir değil. Oy verenlere laf etmiyorum ancak Bu adamlar başa gelirse ülkenin batının kuklası olmasından korkuyorum tek korkum bu cidden çok korkuyorum içten bir şekilde söylüyorum. Aklıma takılıyor inşallah başa gelmez yoksa intihar ederim gerçekten diyorum.

Muharrem ince başa gelirse kötü şeyler olacak gibi geliyor neden?
Cevapla