Nişan kötü geçti, ilerde telafisi olur mu?

Kendi aramızda nişan yaptık hayal tül bulamadım esarptan şal yaptık kouforde, istediğim koufore bazı nedenlerden gidemedim.. makyajımı koufor kafam sade diye biraz abarttı abartti dediğim far sürdü üstüne sim ama biraz koyu gözüküyor fotoda ışık açısıyla alakasi olabilir diye düşündüm.. bunlar da yetmez gibi bizim nişan iki üç saaatlkk oldu saz yok fotoğrafci bulamadık saatlik , burdan fotoğraf makinesi olan birine rica ettik güvendik fotoğrafcilik da yapıyormuş oda sağ olsun o kadar kötü çekmiş ki ne ışıl avisi ayarlamış ne bişey oldugumuzdan kötü çıkartmış şu an elimizde toplasan dört fotoğraf var iyi olarak yakın arkadaşimin çektiği ile 10 olabilir oda aynı tarzda çekmiş hep morelim bozuldu bayaaa 😔 nişanlım takma diyo nişan (düğün ) var nikah telafi ederiz diyo sizce telafi olur mu? bunlar geçici şeyler deniliyor takma vs çok takiyom
Nişan kötü geçti, ilerde telafisi olur mu?
Cevapla