Cübbeli Ahmet Hoca " Anayasa Mahkemesi’nin HDP’ye Para İâdesi Karârına Saygı Duymuyorum" dedi. Sizce haklı mı?

Ahmet Hoca'nın şahsına değil , sözüne ve videosundaki konuşmasına yorum istiyorum. Beni sorduğuma pişman ettirmeyin lütfen. Şimdiden kaliteli yorumlarınız için size teşekkür ederim.

Cübbeli Ahmet Hoca " Anayasa Mahkemesi’nin HDP’ye Para İâdesi Karârına Saygı Duymuyorum" dedi. Sizce haklı mı?
Cevapla