Ahmet Hoca'nın şahsına değil , sözüne ve videosundaki konuşmasına yorum istiyorum. Beni sorduğuma pişman ettirmeyin lütfen. Şimdiden kaliteli yorumlarınız için size teşekkür ederim.
Ahmet Hoca'nın şahsına değil , sözüne ve videosundaki konuşmasına yorum istiyorum. Beni sorduğuma pişman ettirmeyin lütfen. Şimdiden kaliteli yorumlarınız için size teşekkür ederim.
Eğer bir ülke'de Teröre sırt dayamış birileri rahatça geziyorsa siyaset yapıyorsa , o ülkeden bi b0k olmaz. Cübbeli hoca doğru diyor. Dağ kadrosunun finansörlerini devlet olarak desteklememek gerekirdi. ama işte gel gör ki bu memlekette vatan haini de çok
Tebrik ederim çok haklısın.
Son derece haklı. PKK'nın takım elbiseli hali olan HDP'ye bizim vergilerimizden ödenek verilmemeli. Ama işte kanunen barajı geçip mecliste yer edinen partiler seçim yardımı alıyor
Din ve siyaset ne saçma sen hocasın dindeki yanlışı doğrusu neyse onu de dediği haklı olsa bile işi değil bu sarık takıp her şeye burun sokanlar artık birisi haddini bildirsin
Yani açıklamada yaptım ama şahsına yazmayın diye.
Bana mı kaldı bu işler derken bile durumun ne kadar vahim olduğunu anlatıyor.
Yorumun çok hoşuma gitti teşekkür ederim.
Cevap
5Cevap
Madem öyle neden HDP nin seçime girmesine izin veriliyor
Bende bilmiyorum
hdp zaten secimden sonra kapatilacak..
Evet haklı bende aynı düşüncedeyim
haklı
Hakli
Hayır, değil.
Haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?