45 yaş üstündekiler oy kullanamasın. Belirli bir yaş aralığındaki insanların oy vermesi daha sağlıklı değil mi?

18-45 yaş araligindakiler oy kullanmalı bnce.
Nasıl 18 yaşından küçükler kullanamiosa 45 yaşından büyükler de kullanamasn.
45 yaş üstündekiler oy kullanamasın. Belirli bir yaş aralığındaki insanların oy vermesi daha sağlıklı değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Belirli bir yaş aralığındaki insanların oy vermesi daha sağlıklı değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
45 yaş ustundekiler oy kullanamazsın die paylasmamistm soruyu site kendisi eklemiş bunu
45 yaş üstündekiler oy kullanamasın. Belirli bir yaş aralığındaki insanların oy vermesi daha sağlıklı değil mi?
Cevapla