Ben demiyorum, cb söylüyor ((:
Erdoğan: "Biz göreve geldiğimizde oy kullanmanın yaşı kaçtı? 30... 30’un altındakiler oy kullanmıyordu. Bunu 25’e, 18’e indiren kimdi? Biziz. Çünkü CHP gençlere güvenmiyordu."
— Aykırı (@aykiricomtr) September 24, 2022
Ben demiyorum, cb söylüyor ((:
Erdoğan: "Biz göreve geldiğimizde oy kullanmanın yaşı kaçtı? 30... 30’un altındakiler oy kullanmıyordu. Bunu 25’e, 18’e indiren kimdi? Biziz. Çünkü CHP gençlere güvenmiyordu."
— Aykırı (@aykiricomtr) September 24, 2022
Ben 45 yaşındayım ve 18 (1995 yılından bu yana) yaşından beri oy veriyorum. Bunu AKP değil, Tansu Çiller ile Erdal İnönü'nün kurduğu hükümet, 1995'te kanunlaştırdı. Bu adam artık yalancı değil münafık...
Yalancı ifadesi az kalıyor.
Aynen öyle hocam
Kendi çıkarı için öyle söylüyor, hani 18 yaşında seçilme hakkı vermekle övünüyordu, ne oldu işler istediği gibi olmayınca tam tersine sözler sarf ediyor
Aynen, biraz prompter kazası olmuş
Hayır hani bir söz var " dervişin fikri neyse zikri de odur " gençlerden oy alamıyor bunu görüyorlar o yüzden böyle konuşuyor
Birde genç milletvekili yapmışlardı
Gençleri kandıramıyor artık, sadece belli bir kesim kızlar hariç
En iyi görüş için teşekkürler
Rica ederim
Cevap
5Cevap
akp kaybetsinde gerisi önemli değil
31 yaş ve altı olsun. Senin de oy kullanmaman gerekli.
Tabi tabi ((:
Z kuşağının ebesini tersten göstereceğini anladı onları ekarte etme moduna şimdi😂
😁 Zor oy alır
Torunu bile vermez 😂
Koltuk sevdası gardaş 😂😂 Z kuşağından korkuyorum isimli çalışma 😂
Bakalım gençlere ne vaatler verecekler 😁 aynen öyle
18 yasinda oy kullanma seçme seçilme hakkını cb getirdi zaten
Sadece Seçilme yaşını düşürdüler
E zaten 18 di..
Yine akp kaybeder bütün emekli dayılar hükümetten reisten şikayetçi.
Ampuller yanar nolcek artik 2 seneye millet birbirini öldurur açlıktan dükkanlara saldiririz herkes fakirlesir mutlu mesut kina yakarlar bi taraflarına
30 degil de 60 yas ustu kullanmasa hayatimiz kurtulurdu
Evlerden çıkarmamamiz lazım 😁
yok o kadar da degil yazik
Seçim günü yeterli
AKP ve Erdoğan %60 falan alırdı galiba.
Kesin
Ohooo o zaman kesin akp kazanırdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?