30 yaşın altındakiler oy kullanmasa nasıl olurdu, eskiden öyleymiş?

Ben demiyorum, cb söylüyor ((:

30 yaşın altındakiler oy kullanmasa nasıl olurdu, eskiden öyleymiş?
Cevapla