Kardeşime iyi bir abla olamadım 6 Şubat depreminde vefat etti kendimi affedemiyorum ne yapmalıyım?

Pek normal bir ailede büyümedim annemle babam her zaman kavga ederdi doğal olarak bu bize de yansırdı. Küçükken annem beni döverken kardeşim oklava getirirdi beni dövsün diye. Böyle böyle nefret etmeye başlamıştım. Ama son zamanlarda kardeşim bana karşı daha ılımlıydı bende alışverişe gittiğimde ona hediyeler almaya çalışıyordum. Ama tavır olarak gösteremiyordum gidip seni seviyorum diyemiyordum ya da sarılamıyordum. Kırıcı sözler söylüyorduk birbirimize. Depremden önceki gece uyumadan önce kendime söz verdim bundan sonra kardeşlerime daha iyi davranıcam hayat çok kısa dedim. Ama sabaha kadar dayanamadı kardeşim. Depremde hayatını kaybetti. Bir sürü adak adamıştım yaşasın diye. Ama olmadı 2 ay sonra doğum günüydü 12 yaşına girecekti bende 18 olacaktım o zaman onu diyetisyene götürmek istiyordum. Annem ve Babam götürmüyordu ben onun için çabalarım diye düşünüyordum ama hiçbir şey yapamadım. Şimdi kendimi çok kötü hissediyorum hem ablam hem de kardeşimi depremde kaybettim çok mahçubum kardeşime acaba bana hakkını helal eder mi? Onları çok özledim ölünce beni de yanlarına alırlar mı? Kardeşim rüyalarıma gelmiyor acaba bana küsmüş olabilir mi? Bunları çok merak ediyorum lütfen biri bana yardımcı olsun😔

Kardeşime iyi bir abla olamadım 6 Şubat depreminde vefat etti kendimi affedemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla