Kadınlar kullanılıyor mu? Sanayide Özellikle kadın bedeni kullanıyor mu Sanayi kısmında fikriniz nedir?

Kadınlar kullanılıyor mu? Sanayide Özellikle kadın bedeni kullanıyor mu Sanayi kısmında fikriniz nedir?

Ya mesela bazı Ben işletmelere gidiyorum çok büyük kadın çalışan alıyor tehlike derecesini çok tehlikeli eden tehlikesi de düşürüyor gördünüz mü bilmiyorum yani ben burada şey düşünüyorum tamam mı Bir noktada tehlikeler için düşürmek için kullanıldığından dolayı yani kadının kullanıldığını ya da kadına adı altında kullanmadığını düşünüyorum ne düşünüyorsunuz? Bu arada ben şunu demiyorum kadın çalışsın çalışmazsın işte şu şöyle olsun falan demiyorum Sakın lütfen kadınla çalışması gerekiyor erkekte çalışması gerekli Hani ben modern bir düşünceyle kadına bakıyorum ama baktığım kız kesin de şu var şu an görünmeyen bir acı gerçek Özellikle büyük şirketler işte kazanç çalışan alarak işçi babında özellikle Hani sanayide üretim yapan firmalar işte tehlikeli derecesini çok tehlikeli eden tehlikeyi düşürerek veya bundan teşvik alarak faydalandığını düşünüyorum ama dediğim gibi kadının çalışıp çalışmaması konusunda bir yorum yapmıyorum fikriniz nedir?

Kadınlar kullanılıyor mu? Sanayide Özellikle kadın bedeni kullanıyor mu Sanayi kısmında fikriniz nedir?
Cevapla