Kadınlar kullanılıyor mu? Sanayide Özellikle kadın bedeni kullanıyor mu Sanayi kısmında fikriniz nedir?
Ya mesela bazı Ben işletmelere gidiyorum çok büyük kadın çalışan alıyor tehlike derecesini çok tehlikeli eden tehlikesi de düşürüyor gördünüz mü bilmiyorum yani ben burada şey düşünüyorum tamam mı Bir noktada tehlikeler için düşürmek için kullanıldığından dolayı yani kadının kullanıldığını ya da kadına adı altında kullanmadığını düşünüyorum ne düşünüyorsunuz? Bu arada ben şunu demiyorum kadın çalışsın çalışmazsın işte şu şöyle olsun falan demiyorum Sakın lütfen kadınla çalışması gerekiyor erkekte çalışması gerekli Hani ben modern bir düşünceyle kadına bakıyorum ama baktığım kız kesin de şu var şu an görünmeyen bir acı gerçek Özellikle büyük şirketler işte kazanç çalışan alarak işçi babında özellikle Hani sanayide üretim yapan firmalar işte tehlikeli derecesini çok tehlikeli eden tehlikeyi düşürerek veya bundan teşvik alarak faydalandığını düşünüyorum ama dediğim gibi kadının çalışıp çalışmaması konusunda bir yorum yapmıyorum fikriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sanayi derken oto sanayi ise tofaşçılar uzak dursun genelde serseri toplumu oluyor ama inşaat malzemeleri falan satan bir yer ise veya Mercedes Audi gibi bir servisin bayiliği de olacaksa olabilir
Ya şimdi ben hani reklam açısından bir şey vermedim ama diyelim ki işte bazen öyle de bir fabrika düşün tamam mı Ne var Bu arada üreten Türkiye'de Paşabahçe gibi firmalar düşün kendi bünyesine kadın çalışan alarak arayıp Perde çekiyor mesela ve bu perde çekmesi sonucu oluşan kadın istihdamı sayesinde diyor Ben tehlike sınıfını düşürdüm diyor bu da vergi olarak onlara geri dönüyor Tabii burada kadının kullanılmasından bahsediyorum ama kadının çalışmasına çalışmamasına Yorum yapmıyorum kesinlikle kadın her tarafa çalışsın beni bağlayan bir taraf değil yani Ama kadının kullanılması beni burada rahatsız ediyor açıkçası Onu demeye çalışıyorum ofaşçı da olabilir İlla
Bilemiyorum o kadar kadınların kendi düşüncesi olacak
Evet sanayide fabrikada çok kadın var
Sanayide çok kadın olması beni rahatsız eden bir kısım değil ki ama sanayide bir kadının bir kısımlarının kullanılması problem yani Kadınlar işte belli mesele üretim bandının yanına bir araya perde çekilerek tehlike sınıfını düşürmek için kadınları kullanılmazsın bundan bahsediyorum yani kadınlara her yerde olması beni rahatsız eden bir konu değil kesinlikle bunu vurgulayın ama vurgulamış olduğum kısım şurası kadınların burada kullanılması yani hani kadınlar Tamam ortama göre çalışması lazım işte onlara vücutları yıpranmaması lazım izinleri olması lazım veya yaşlıların şöyle olması lazım Hani anayasamız ya korunmaya gereken kısımlar var yani kesimler var diyeyim kısımlar demeyeyim orada bunlara eyvallah Ama hani kadınların burada kullanılması bir problem yani sanayinin bir ürünü gibi malı gibi kullanılmasından bahsediyorum
Çok yipranoyorim hele bant sistemi gel gör