Güzel günler göreceğimize umudumuz kalmadı 😢 annemin evini taşımak durumunda kaldık deprem çok etkiledi son kez bakacaz bu manzaraya ☹️çünkü bi daha bu kadar yüksek bi binada oturacağını düşünmüyorum 😄😄
İyi akşamlar 💃🏻💃🏻sizler nasılsınız ne kadar etkiledi sizi deprem?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Tek Tesellimiz binalar başımıza cokmedi ve hayattayız.
İyi aksamlar hergün deprem korkusu var tabi binalar eski.. Sizde baya yüksekte sizin
Ben ıstanbul dayım etkilenmedim tabii ama psikolojim etkilendi ölenlere de üzüldüm tabii
Belki apartmanınıza Sismik izolatör takarlar
Cok zor zamanlardı ilk zamanlar şimdi iyi şükür
Biz de taşındık şimdilik. Psikolojik olarak kötü etkiledi beni.
psikolojik olarak herkes çöktü bir ara
Beni deprem çok etkilemedi
Marastan geldim memlekete
Neresi bura
Mersin
Güzelmiş
Evimizden taşındık
Baya etkiledi :(