Benim anneannem malum, ikametinden farkli şehire tatil diye yollicam oy veremesim djskdkd
Ya da eve getirip kapiyi da kilitleyebilirim gün boyu... (!) Sizin onlemler neler
Ya da eve getirip kapiyi da kilitleyebilirim gün boyu... (!) Sizin onlemler neler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bizimkiler neyse ki cahil değil ama babannem anlatmıştı orada yaşayan bir teyze demiş ki hangisi yakışıklıysa onu seçiyorum :d
Ekrem imamoglunu ister o ozaman en genç ve karizmatik o dksjjden
Ne yaparsanız yapın o seçmene koyun dediğiniz sürece yine koyacaklar hazır olun😂😂
Seçmen koyamaz, kazanamaz abicim. Bu ülkenin aldigi kararlar hepimizi ilgilendiriyo. Ekonomi batiyosa yukseliyosa yolsuzluk varsa yoksa gelisiyosak geriliyosak hepimizi ilgilendiriyo.
Bizim derdimiz vatan ve bence artık objektif dusunmeli, değişim şart değil mi abim 20 yıl oldu. Futbol takimi degil ki bu ulkemize hizmet edecek lider secicez. Sag olsunlar iyi şeyler yaptilar ama son zamanlarda bariz bi basarisizlik var ve degisim sart. Objektif dusunmeliyiz.
Bak buraya yazıyorum. İkinci tura bile kalmadan yine akp kazanacak. Şimdiden geçmiş olsun
Ee demokrasi diyorsunuz ama dedeleri vs sizin gibi dusunmeyenkeri yasaklama derdindesiniz. Halk ne derse o olacak.
Peki kizilayin bu afet zamaninda hem ahbapa hem eczacilar odasina tanesi 115 bin tl den çadır satması çok mu doğru sizin için?
Bence uyku hapı atın sularına en temiz yolu, uyuya kaldın dersiniz
Hmmmm 😼
Ya sakat mısınız kardeşim niye böyle yapıyorsunuz Allah aşkına
Boş yapma
Boş yapmıyorum bir vatandaşın seçme hakkını elinden alıyorsun canımsın
İşin sakasinda oldugumuzu anlamicak kadar leyla misin ya. (!) Şu işaretten ne anliyon
Adım Leyla değil bu arada
Kullanici adini okumamistim bile :) Leyla mısın terimi, kafası güzel misin demek gibi.
Dedem CHP'li çelme takıcam seçim günü
Kral sen akp li misin yaziyim sana ozelden hemen itinayla chp li yaparim seni 🤣
Soytarılara ayıracak vaktim yok
Kendim bir numarali soytariyim kendi soytariligim yetiyo diyosun yani
😂😂😂
Sen de zapt et varsa ailende böyle fanatikler lüffenn 😅😅
Değil ailede Sülalemde yok çok şükür bol şans sana