Güncellemeler
+1 yıl
Ya 3-4 martta ya da 6-7 Mart diyor
Güncellemeler
+1 yıl
Turkiye diye belirtmiyor sizi korkutmak istmeiyorum ama dediklerime göre önlem alınsın demeye getiriyor belki sıkıyor belki de herkes ayaklanmasın diye sadece olacak diyor çünkü 7-8 ciddi bir şiddet İnternete frank hoogerbeets yazarsanız son dakika olarak cikiyor zaten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Türkiye'de mi yoksa dünya üzerinde mi olacak diyor
Turkiye diye belirtmedi ama bilemiyorum etkisi büyük olacak diyor
Aslinda inanmazdım ama adam ben turklerin dediği gibi kahin değilim yanlis tanıyorlar beni diyor hepsinin bir araştırmasını yapıp öyle konuşuyorum diyor
Adamın twetter hesabınabaktım arka plan resimde ahaberin kanalının resmi vardi yani bişi anlamadım bu işten
Bir ara a haberde canli olarak konuştu depremi bildigi için ve yeni depremlerin oluşup olusmayacagi hakkında bilgi verdi
O yüzden çok boş bir adam değil diye dediklerinden korkmadım değil
Depremi tahmin etmek zor değildi konuya ilgili herhangi bir üniversite öğrencisi bile biraz hocalarına biraz da internete danışarak nereden bakarsan bak 600-700 patlamamış bir fayın her an patlayabileceğini bilebilir
Türkiye hatları şu an tam anlamı ile boşalıyor yavaş yavaş patlıyor İstanbul tarafına doğru tüm Türkiye için geçerli bu Artçı depremlerin yanı sıra fay hatları da aktif 2027 görmeyeceğini biliyoruz artık İstanbul'un
Ben de 12 marta basiyorum. Hadi bakalim kim bilecek
Yer söylüyor mu yoksa attım nerde tutarsa mı diyor
Şimdilik yer yok
Yarım kahin bilginin yarısını tahmin ediyor
Keşke kahin olsa da verdiği bilgiler doğru olmasa ama adam ben Türklerin dediği gibi bir kahin değilim aslındna diyor onlar bana bu ismi verdiler dedi
Dunyada diyor nerede olacagi belli degil
Yabancı olan adammı diyo
Evet
Yer neresi
Şimdilik yer belirtmemis
Nerde
Onu söylememiş sadece tarih ve büyüklüğü hakkında bilgi vermiş
Ya kötü ya
allahın dediği olur