siz yine bize göre iyisiniz. 99 Gölcük depreminde aç susuz bekledik 3 gün sonra hafriyat kamyonuyla ekmek ağaç sulama aracıyla su geldi hafriyat kamyonu diyorum bak !! kimse toz toprak pis demedi herkes birbirini ezdi geçti 1 tane ekmek alabilmek için
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gündem konusunda 3,8b cevap paylaştı. Depremzedelere ne malzeme yollanırsa onu pisirirler. Ben de 99 depreminde çalıştığım kurumda depremzedelere barınma ve beslenme hizmeti verirken, çoğunlukla bakliyat çıkar, et az olurdu. Düşünün ki hergün yuzbinlerce depremzede ve hizmet edenlere yemek çıkıyor. Etsiz olsa bile 3 çeşit yemek çıkmış olmasına mutlu olmanızı öneririm. Protein ihtiyacı için yumurta varsa tavsiye ederim.
06 Yorumla
Soran+1 yıl3 öğün patates yiyoruz abi
Soran+1 yılumarım olur içim sıkıldı valla patetes ymekten
Soran+1 yılAbi sıkıntı yok ama işte bünyeme zarar veriyor keyfimden değil yani
Soran+1 yılYemek seçen biri değilim
+1 yılGün geçmiyor ki devletin ve kurumlarının bir rezilliği daha ortaya çıkmasın. Tamam patates ekonomik ve doyurucu bir gıdadır ama evlerinde istediği yemeği yiyen vatandaşlar var ve devletin asli görevi sosyal eşitsizliğin karşısında olmaktır. Ara sıra farklı menüler çıkarıp depremzedelerin gönlünü almak ve eşitsizlik karşısında az da olsa bir tavır almak zorundadır
15 Yorumla
Soran+1 yıl2 3 haftadır sabah öğle akşam patstes
Soran+1 yılBörek yapıyorlar patatesli sabah kahvaltıda patates ezmesi akşam patates sulusu öğlen patates kızartmadı
- +1 yıl
Eminim ki yemek şirketi maliyetinin 3 katını tahsil ediyordur. Allah bütün yandaşların belasını versin
Soran+1 yılAmin inşallah
Soran+1 yıl
Afet durumlarında taşınması korunması pişirilip servis yailmasi kolay olan bakliyatlar fasulye nohut bulgur pirinç patates soğan olay yerine ilk yetişen gıdalardır da. Hergun patates çok ilginç olmuş. Kesin yemeği dağıtan şirket et parası aliyodur cimere bi yazın hatta etrafınızdaki herkes yazsın.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
İnsanlara kötü davranıyorlar ben sırf bu yüzden arsızlık çıkarıp hasarlı binama döndüm ve dedim ki Allah kimseyi size muhtac etmesin kimsede bayılarak gelmiyor buraya insanlar evlerinden kaçmıs gelmişler evsiz değiliz biz tamam mı Allah düşmanımın da basına vermesin dedim yengem dedi neden böyle yaptın diye, yemek vermiyor ya reziller yok parmak izi yok su bu zaten psikolojim bozuk ben duramıyorum bir yerde 3 saat için zaten kayıt yapmısım ve 1 haftadır oradayım geçmişe herşeyede bakılıyor afad hasar verdi binaya ne istiyorsunuz bizden bu halimize dedim Allah'a havale ettim bunları ve sonrada zaten babaanneme birisi demişki her gün evinizde hazır su mu içiyorsunuz diye. Daha çok lafıma gelecekler ama gurur olsa evinde oturur öl. meyi beklersin
228 Yorumla
Soran+1 yılBak yorumları oku umarım bu laf edenler aynını yaşarlar
- +1 yıl
Sen yine de beddua etme bence boş ver
- +1 yıl
Beddua etme gelir sahibini bulur zaten iyi insanlat olsaydık Allah bize bunları yasatmazdı biz insan gibi yasamayı bilmiyoruz Allah birdaha kimseye yasatmasın. İnsallah en kısa sürede ülkece toparlanırız. İnsanların merhametine kendini bırakma güçlü dur dik dur insallah her şey düzelecek ben inanıyorum sende inan biticek bu depremler ve sabret. Sizede çok geçmiş olsun 🤲 bu dönemde sevdiklerine sıkı sıkıya bağlan moral çok önemli , atlatacağız
Soran+1 yılBuldun ya beni buldun ben ölüp gideyim bu adavallarla yaşamak zor
- +1 yıl
Bana bak keçi Sen ölürsen Vallahi döverim seni Tamam mı Duydun mu beni sen kimsin hasarlı binaya dönüyor sen ya kimsin yani tamam garipsin gariplere sahip çıkarız Yani rahat ol sen bir diğer kısım Ha tamam be yani gay olabilirim ama kesinlikle sahip çıkarız Yani
- +1 yıl
İyi insan olmadığımız için deprem oldu öyle mi neyse ben hiçbir şey demiyorum
- +1 yıl
Evet keçilerin ne olacak ki Hakaret değil ya bunu keçi değil misin kızım sen Ayıp yani sen geçiyorsun sonuçta keçisin yani
- +1 yıl
@isim_soyisim26 beni delirtmesinler çalısanlar maasları bizim vergilerle ödeniyor ne bu k. ıçları ne sanıyorlar kendilerini? Devlet bizim adımıza bağısları topladı onların bu tavırlarını ben çekmicem her şey bir yoluna girsin devlet hastanesi ve kyk yurdu için şikayette bulunacağım
Soran+1 yıl@Adin_berenn alım öğle yemeği tavuk derisi ve patates
Soran+1 yıl- +1 yıl
Ben de bunu diyorum işte sana Bak sabahtan beri birbirimize anlatmak istediğimiz en güzel duygu bu ve sen beni anlıyorsun Ben de seni anlıyorum ama hani Ne yapabiliriz bilmiyorum ama ne yapabiliriz Yani oturup bir deli kuyuya taş atıyor 40'tan akıllı çıkartamıyor Hadi ben attım taşı 40 kişi Hadi akıllı olarak çıkarsın derler ya derdim bu benim Ne yapabiliriz bilmiyorum
- +1 yıl
@smsmaksm sana keçi derken hakaret olarak algılamaz sakın yani Hani dedin ya senin ya benim takımıma böyledir tamam mı Yani ben böyle yaşamışımdır içten sevgi ile saygıyla ama hakaret etsen de özür dilerim yani Bunu da bil yani seni kırmak için
- +1 yıl
Hangi kyk de siniz? Yemekleri asırı kötüydü bizimkide kız yurdunda nefret ederim bulgur yumurta çorba hiçbiri tafı güzel değildi resmen ite verilse yenmez yemeklerdi varya evime bir geçtim o yemeğin lüksünü bile özlemiştim. Her yer kapalıydı ilk zamanlar binada ne durumda bilmiyorduk artçılar vardı kaçtık Annem doğum yaptı devlet hastanesinde klima vuruyor sabaha dek o soğukta kadın enfeksiyon kaptı benim boğazlar şişti özele getirdik kadını. Bu elimizdeki bebek eli ayağı mosmor doğdu Allah'tan çıktık devletten bide onada bişey olsa dayanamazdım. Devletten insandan merhamet gelmiceğini o kadar iyi anladım ki çok şükür rezil olmucak kadar paramız var en azından karnımız doyuyor varya ev ağır hasarlı değilse doğru değil ama kyk de kafayı yiyorsun hastanede de kavga çıkardım rezil perişan ettiler ya annemle bebek ölseydi? Kim bunun sorumluluğunu alacaktı ben bunun peşini asla bırakmazdım
- +1 yıl
Bak ben sana bir şey söyleyeyim mi Sakın beni yanlış anlama bu şey hani Annen doğum yaptı ya annenin doğumu mu yaptıktan sonra yaralar Yani nasıl etse Rahim yaraları iyileşmesi için soğukta bekletmeleri lazım Bu birincisi Çünkü ben bunu yoğun bakımda gördüm yaşadım yani yoğun bakımda çalıştığım için gördüm yani bir yıl çalıştım günlük 5 saat çalışıyordum her gün 25 saatti haftalık da onun bir fiil yaşadım gördüm yani Ama enfeksiyon kapması anneyi soğuktan değildir Oradaki mikroplardan yani mikroplardan Dedik ya oradaki hastane ortamdaki mikroptan kapmıştır
- +1 yıl
@smsmaksm başka bir şey söyleyeyim sen KYK dedin ya ben o KYK da var ya 20 sene mi geçirdim haberin var mı ondan ve girerken çıkarken parmak izi okutuyorsun hapishane gibi bir sürü Farklı farklı insanlar tanıyor Sonuçta o yemekleri gördün o yemekleri Ben 20 sene yedim ya 17 yaşından 27 bak şu an 37 yaşına giriyorum
- +1 yıl
@smsmaksm tuttuğunu ısıracaksın abi
- +1 yıl
Ben de onu diyorum bak devlet hastanesinde mikrop kapman çok normal bir şey ama bu soğuktan kaynaklanan bir şey değil Şimdi hastaları ameliyattan Ben ameliyat oldum 4 kere kıl dönmesi beynin var ya ameliyata sokarken bu sahneye soktular düşün yani ve ameliyattan çıktım yoğun bakımda kaldım bu sahnedeydim sanki yoğun bakımlar soğuktur bazı yerleri soğuk tutmaları lazımdır Çünkü yaralar çabuk iyileşir Hani kadın doğum yaptığı zaman vajinal yaralar ister istemez oluyor veya yırtılmalar olabiliyor veya başka şeyler olabiliyor yani Hani bizde Bizim de kız kardeşimiz var ablamız var bir şeyler Biz de biliyor ki kadın doğumunda da bir fiil bulundum yani Kendim ailemden değil de başka bir kadın doğumda bulundum yine hastane de Bir doktorun vesilesiyle ki bizde staj yapıyorduk yine aynı şekilde
- +1 yıl
@isim_soyisim26 Tesekkür ederim , ilgi anlayısın için. Ama bosuna değil yani bazen sesini çıkarman gerekiyor yoksa sen eziliyorsun. Ben yavrumu kimsenin elinin altında bırakmam annesi Allah korusun bişey olsa bu yavruyu bana emanet etti o kadar bana güvenir gözü arkada kalmaz
- +1 yıl
Süper annesi süper Allah bağışlasın
- +1 yıl
Canım benim erkek arkadaşım şimdi görürse yanlış anlayabilir seninle yani ben şu an erkeklerle başbaşayım Sen bir şey ilişkiye giriyorum sen nasıl anlatabilirim belki erken ben ilişkiye girmeyi seviyorum artık yani bir kadınla ben fazla şeyim yoktur bize de hani yazıyorum ara sıra da şimdi burada da adım çıkmasın diye korkuyorum öyle yani
- +1 yıl
Canım ben arkadan yiyorum sen anlayacağın Yani beni şu an 4 tane erkek ilişkiye giriyor benden
- Gündem konusunda 989 cevap paylaştı.
+1 yılTürk Silahlı Kuvvetleri ilk günden sahra mutfaklarını kurup işletseydi depremzedeler en iyi şekilde beslenirdi. Bu konuda en donanımlı ve deneyimli kurum TSK. Maalesef yapılmadı. Depremzedeye "bunu bulabildiğine şükret" demek yerine kış şartlarında nasıl daha iyi beslenmelerini sağlarız diye çalışmaları lazım. Çadırda yaşamak zorunda kalan insanlar iyi beslenecek ki hasta olmasınlar kış günü. Kendi evinde g. tü sıcak yerdeyken depremzedeye şükretmesini tavsiye etmek vicdansızlıktır. Oradaki şartlarda yaşamayan atıp tutmasın. Belli ki Kızılay bu konuda yetersiz ve beceriksiz kalmış durumda.
00 Yorumla Gündem konusunda 802 cevap paylaştı. yani bu öyle bi konu ki hani yazarken silip tekrar terkar yazıyoruz. bende öyle. En güzel cevap bence allah yardımcın olsun kardesım demek olur. Biri bagıslamıstır patates kamyonlarla bitsin diye pişiriyorlardır bence. neticede geldimi bi ürün kamyonlarla geliyor. ve bozuluyordur saklama ımkanlarının olmamasından. yarın umarım kendi ayaklarının üzerinde durdugun günler gelir kafana göre yersin lokantadan. sabır en güzel erdemdir bence.
115 Yorumla
Soran+1 yılNankörlük değil ama abi başka yerlerde proteinli şeyler verilirken burada sabah öğle akşam patates verilmesi can sıkıcı o kadar yardım vergi nerde
- +1 yıl
Hangi kyk da kalıyorsunuz
Soran+1 yıl@Adin_berenn al bak tavuk derisi ve patates
Soran+1 yıl- +1 yıl
Ben bir şey demedim ki size hak veriyorum üniversite okurken fakülteden yemezdik arkadaşlarla kampüs içinde kafeye giderdik veya sipariş verirdik haklısınız yani
Soran+1 yıl@Adin_berenn öyle zaten ülkenin gençlerinden yazlık
- +1 yıl
Değişir umarım bazı şeyler
Soran+1 yıl@Adin_berenn fahrunnisa kız öğrenci yurdu konyada
- +1 yıl
Konya’da değilim maalesef orada yaşasaydım komşularla birlikte bir şeyler yapıp getirirdik
Soran+1 yıl@Adin_berenn yok Allah razı olsun gerek yok ama şikayet edeceğim artık nerden şikayet ediliyor yetkililer baksın olaya
- +1 yıl
hayatta bazen böyle dönemler olur üniversite okurken devlet yurdunda bi işletmeci vardı. meshurdu. kıl cıkar. bozuk eti kıyamaz cope atmaya yemek yapardı adam. dısardan aldıklarımızı sikayet ederdi yönetime. odaya yemek sokmak yasak cunku. benki yemek secmem seciyordum yani. neyse alel acele yapılıyor yemekler kolay değil onca kişiye yapılıyor. derisi vs ayrılmakla ugrasılmıyordur. zaten derisini hiçbi askı ayırmaz. su andaki yemekhanede oyle biz ayırıyoruz balıkların kafası kesilmez. özetle bu süre gecici. sen proteinine bakma karnının doyduguna bak. 1 2 ay kaliteli beslenmesen de olur. diyetisyenler hazırlıyordur o menuleri. yapılanı desteklemek lazım elestırmek yerine. misal sana diyim benim iş yerimden ascılar gitti deprem illerine. bizde 1 yemek az cıkıyor bu yüzden 3 cesite indirildi. personel azaldı diye böyle. fiyatını da aynı oduyoruz. moral en önemli sey. morali saglam tut bro. ufak seyler bunlar. genc adamsın bunlara takılma.
- +1 yıl
Edin tabi ki buradakilere de bakmayın onlar için canınızı sıkmaya gerek yok tek gerçek sizin haklı olduğunuz dualarımız sizinle
Soran+1 yılAbii yemekte değilim ama yani güzelde yapmıyorlar ben yemek seçmiyorum buradaki çocuklara anne babama acıyorum bunlar patatesle nasıl bünyeleri sağlam kalacak
Soran+1 yılNe yapar ne eder çıkarım burdan zaten
- +1 yıl
🥺
+1 yılÖncelikle geçmiş olsun. Nankörlük falan yaptığınız yok. Depremi siz oluşturmadınız. Çok şükür kurtulmuşsunuz. Bunu Kızılay mı veriyor yoksa bir firma mı? Bu işi eğer özel bir firmaya yıktılarsa maalesef normal bir durum. Kızılay veya AFAD kendi veriyorsa yemeği gidip sormanız en doğal hakkınızdır. Her gün patates yemekten ciğerimiz soldu, menü ne zaman değişecek diye. Tekrar geçmiş olsun, güzel günler bekliyor hepimizi.
210 Yorumla
Soran+1 yılKyk yurdundayız
- +1 yıl
Aracı firma maalesef. Öğrencilere reva görülen yemekte bu. Üzücü bir durum geçmiş olsun
Soran+1 yılAynen öyle öğrenciler neden aptal çoğunluğu anladım bu besinlerle kafa çalışmaz
- +1 yıl
Hocam milyonlarca öğrenci itiraz etmiyor yurtlarda aba, almanyadan gelenler var hepsi beğeniyor bu yemekleri arkadaş lüks yemek istiyor. Haklı bulanlar 1 ay arkadaşı lüks mekanlarda ağırlasın madem.
Soran+1 yıl@Bahtıgüzel00 arkadaşım anlamıyorsun ya da anlamak istemiyorsun galiba günde 3 öğün patates olmaz anla bunu ben yemek ayırt etmem ama habire patates patates can sıkıyor bir çorba yapmışlardı yanmıştı yemedim midem çalışmıyor artık
Soran+1 yıl@Bahtıgüzel00 yani anlamam için düşmen lazım yoksa o kıt kafan anlamaz
- +1 yıl
@Bahtıgüzel00 Hocam selamlar, yemeğe bir şey dediğim yok zaten. Arkadaş sürekli aynı yemek çıktığından bahsetmiş. Onu söyledim. Yoksa patates yemeğidir, pilavdır gayet güzel yemekler. Ek olarak öğrenciler de bu durumda dertliydi. Hatta twitter'da dönem dönem çıkan yemeklerin eleştirisi konusunda tt oluyorlardı. Araştırırsanız bulabileceğinizi düşünüyorum. Kaldı ki bu sadece KYK ile ya da yemekle ilgili bir durumda değil. Maalesef ülkemizde ihalelere katılan her firma kâr maksimizasyonu gözettiği için en düşük maliyetli hangisiyse onu uyguluyor. Şekil A'da görüldüğü gibi. Sürekli aynı yemeğin çıkması gibi. Yoksa tabii ki bu zor şartlarda iskender ya da kuzu çevirme beklemiyordur kimse. Sevgiler.
Soran+1 yıl@Bahtıgüzel00 sende beyin yok kardeşim defol git yazma
Soran+1 yılYa beynin kıt hala ünlüler diyor canın cehenneme
Soran+1 yılhttps://www.hizliresim.com/jfwtbqv Yine patates
+1 yılEt, süt, yumura ve peynir gibi hatta zeytinde dahil bunlar süper besinler olarak tabir edilir ve bunları vermezler. Amaç karbonhidratı dayayıp besin değeri düşük şeylerle karın doyurmak ve bir yandan da kilo aldırıp aptallık yaratmak. Bir depremzede devletimize yük olduk keşke ölseydik demişti. Eee daha ne beklenebilir ki.
18 Yorumla
Soran+1 yılBen hakkımı helal etmiyorum kendileri her gün beslenirler erlerle halka verilene bak yemek ayırt etmem ben ama bu kadarı fazla
- +1 yıl
Seni geçtimde yeni doğan bebekler bile şu an süt içemiyor. Bu yüzden hakkını haram etmekte haklısın. Ben depremzedeye et süt gönderin dediğimde kuru ekmek yeter diyen vardı.
Soran+1 yılKim onu diyorsa umarım o düşer muhtaç olur
- +1 yıl
İnşallah
- +1 yıl
Yeni doğan bebeği annesi emziriyor zaten emzirmesi gerekir
- +1 yıl
@Sfdslaoeel bunu hangi zeka belirtinle yazdın? Enkazda ölen anne mezarda mı emzirecek. şu an ordaki annesiz bebeklere pirinç unu gibi zararlı bir şeyi yediriyorlar.
Soran+1 yıl@Smsmaksm yine patates yiyoruz
https://www.hizliresim.com/3ad4twg
Dostum Allah aşkına O kadar insan evsiz kalmış malları mülkleri değerli anıları eşyaları her şey yok olmuş sen patatesi düşünüyorsun tamam anlıyorum zor durumdasınız fakat şu an senin patatesten başka düşünmen gereken çok şey var lütfen onlara odaklan eğitimin işin yakınların canın ve gelecekle ilgili olan planlarını tekrar tasarlaman ve hükümetin toplanan yardım paralarını daha doğrusu senin ve eğer deprem bize neler için toplanan paralara sahip çıkmanız lazim.
01 Yorumla
Soran+1 yılDostum farkında isen bende kaybettim ama hayat devam ediyor evimiz gitti bir şey kalmadı elimizde
+1 yılSana kıyamam gerçekten. Bu nankörlük değil ya. Yetkililere söylense keşke. Onlar da düzgünce dinlese. Umarım her şey daha iyi hayırlı olur hakkında. Ayrıca şükretmenin doğru olduğunun farkındasın. Sürekli, anlamadan dinlemeden "Buna şükret" diyenleri de dinleme. Sen her şeyin farkında iyi kalpli birisin. Üzme kendini lütfen. Umarım şartlar daha güzel olur.
00 Yorumla
+1 yılTabii ki haklısın. Şükür ediyorsundur illa ama her gün her gün aynı şeyi yemek insanın midesini bulandırır. Kendini sakın kötü hissetme devlet sana en iyi şekilde bakmak zorunda. Gidip konuşabilirsin
29 Yorumla
Soran+1 yıl
Soran+1 yılBak çorba içiyorduk onuda yakmışlar
- +1 yıl
Belki verilen porsiyonla doymuyorsundur bilee :/
Soran+1 yılYa ne doymadı olduğu gibi çöpe attım Allah kuran çarpsın yemek ayırt etmem ama beni geç diğer insanlarada yazdık
Soran+1 yılYazık
- +1 yıl
Gerçekten cok zor durum allah sizi metin kılsın en kısa sürede yeni hayatınıza başlarsınız insallah
Soran+1 yılŞükürsüz müşüm ben
- +1 yıl
Yaşayan bilir üfff boş konuşmasınlar ya.
Soran+1 yılhttps://www.hizliresim.com/jfwtbqv yine patates knk
Gizli Üye(36-45)+1 yılUmarim daha iyi yemekler yerler ama ozellikle erkekler askerlikte kokleriyle pisirilmis ispanak pirasalari yiyemeyip ustune dayak yiyenleri vardir. Parasi olsada yiyecek olmadigi icin ac kalan. ya da ceza evlerindeki kotu kosullarda kalitesiz gidalarla yapilan yiyecekler.
Allah depremzedelere ve olenlerin yakinlarina sabir versin yardim eylesin00 Yorumla
+1 yılÇok yardım toplandı oysaki devlet yanı sıra özel sektörden yemek dağıtan varken ne yani sadece patates yemeğimi düştü. O zaman göstermelik mi yaptılar. Kimbilir yardımlar bile ulaşmamıştır bu görüntüyü görünce insan üzülüyor.
00 YorumlaBiraz karışık bir durum kime laf etseniz bosa bizim ülkemizde ihtiyacı olandan cok ihtiyacı olmayan kullanıyor böyle imkanları sen yine haline şükür et
Tek diye bileceğim budur
Sunuda söyleyim Her yerde durum karsık
00 Yorumla
+1 yılVallahi bizim burada kimsenin beğenmediği tarikatlar ve cemaatler öyle yemekler çıkarıyor ki anlatamam. İster döner ye, ister dürüm. Geçen biri ızgara yapmış şaka gibi
08 Yorumla
Soran+1 yılKeşke tarikata gideydim djfj
Soran+1 yılOnlar daha insancıl
Soran+1 yıl- +1 yıl
Bak bu yemek daha güzel görünüyor. Afiyet olsun kardeşim, geçmiş olsun
Soran+1 yılKardeşim yemek güzel evet ama patates sıkıyor
Çorba vardı yanmıştı mesela
- +1 yıl
evet aha ispatı https://www.youtube.com/watch?v=xZOisrzZSsU
Soran+1 yıl@entıni valla ne güzel
- +1 yıl
Gündem konusunda 514 cevap paylaştı. Geçmiş olsun. Nankörlük değil beğenmeyebilirsin çok doğal bu. Ama şükredip idare etmek gerekiyor bazen böyle durumlarda. Her karanlığın bir aydınlığı olacaktır mutlaka.
01 Yorumla
Soran+1 yılBu şükret diyenler Allah’ından bulsun
Sıcak yemek bulduğunuza şükredin bence. Büyük bir felaket yaşandı. İnsan her haline şükretmeyi öğrenmeli.
13 Yorumla
Soran+1 yılSen sevgilinden ayrılmışssjn ne oldu
- +1 yıl
Canımız öyle istedi
Soran+1 yılSnjdjd üzüldüm
- Gündem konusunda 312 cevap paylaştı.
+1 yılGayet haklısın, nankörlükle hiç alakası yok. İnsanız sonuçta, köle değiliz. Her gün aynı şeyi yiye yiye bıkabiliriz.
118 Yorumla
Soran+1 yılYorumda hakaret ediyorlar ama baksana
- +1 yıl
Malum tayfa. Şaşırmıyorum. Onlara bakma, her şeye boyun eğme gibi bir zorunluluğumuz yok.
Soran+1 yılAptal kesin ağtal
- +1 yıl
🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ ne denir, bazılarına ne söylersen söyle boş.
Soran+1 yılYorumları oku bak demediklerini bırakmadılar umarım aynı duruma düşerler
- +1 yıl
Üstten üstten konuşmak kolay, dediğin gibi başlarına aynı şey gelirse o zaman görürüm ben onları.
Soran+1 yılUmarım görürler
Soran+1 yıl- +1 yıl
Bu, bugün çıkan mı?
Soran+1 yılAz önce yine patates
- +1 yıl
Bir parçacık tavuk koymuşlar bari bugün, illa patates niye konuyor onu anlamadım ama…
Soran+1 yılYok patates şart
- +1 yıl
Afiyet olsun diyeceğim de hiç olmayacak, benim bile içim bulandı düşünürken
Soran+1 yılYa çorba içiyorduk onuda yakmışlar
Soran+1 yılVallahi olduğu hibi çöpe attım Allahım adfetsiny
- +1 yıl
Yenmeyecek durumdaysa suç sende değil onu insanların önüne yemek diye koyanda. Allah onları affetsin.
Soran+1 yılÖyle neyse yapacak bir şey yok
- +1 yıl
Maalesef.
Gizli Üye(36-45)+1 yılkardeşim zor durumdasınız biliyorum ne yapalım en azından yaşıyorsun en azından yemek yedin sonuçta biraz sabır biraz şükür inan ben daha iyisini yesem de bende zevk almıyorum bu durumda insanlar var diye ama ne yapalım elden bir şeyde gelmiyor fazla inşallah bugünleri çabuk atlatacağız ülkece allah yardımcınız olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılSabrediyorum şükür ediyorum zaten ailem sevdiklerim sağ çıktı
Cevap sahibi+1 yılne aileler parçalandı insanlar perişan tatile gittim haberi aldım hemen geri döndüm o gün
Ben de depremzedeyim, bize de sürekli çorba veriyorlardı. Ama bu halinize de şükredin, enkaz altındakileri düşün, onlar gibide olabilirdin. Haline şükret.
00 YorumlaÖncelikle geçmiş olsun evet biz biraz nankörlük ediyoruz yaşadığımız için şükür etmeliyiz bundan geri koymasın rabbim yazık çok insanlar kaybettik Allah rahmet eylesin yemek yediğim zaman onların şu an öyle bir şansı olmadığı için boğazımda kalıyor çok hayıflanıyorum nefes aldığım için bile üzgünüm
00 Yorumla- Gündem konusunda 692 cevap paylaştı.
+1 yılBu nankörlük değil ki. Başka yemek kalmamış gibi her gün patates pişirilmesi de cidden ayıp olmuş. Bunlar düşünülmeli
010 Yorumla
Soran+1 yılYorumda hep hakaret ediyorlar
- +1 yıl
Kendileri iki gün üst üste dahi aynı yemeği yemeyen insanlar. Boş duyar kasıyor onlar umursama
Soran+1 yılhttps://www.hizliresim.com/jfwtbqv Yine patates
- +1 yıl
En azından tavuk var yanında🙄
Soran+1 yılKnk kabız oldum patatesten
Soran+1 yılYemin ederim
Soran+1 yılMesela sadece tavuk verse tamam niye patatesli skfkf
- +1 yıl
Patates yemeği çoğaltır ve tok tutar o yüzden sık sık her yemeğin içinde patates görebilirsin bu normal. Yiyip yememek senin tercihine kalıyor
Soran+1 yılKnk mecbur yiyorum sjdjd
Soran+1 yılEvimi özledim ya
+1 yılBu tip afet vb toplu binlerce kişilik yemeklerde en uygun en sürdürülebilir olanı tercih edilir. Ayrıca görseldeki patates yemeği tavuklu.
06 Yorumla
Soran+1 yılSürekli değil sadece bir defa çıktı geldiğim günden beri
Soran+1 yılEvet tavuğu nerde bu arada patatesli tavuk yemeği 2 gram tavuk ve sadece patates görüyorum
- +1 yıl
Sol tarafa doğru bakarsan 4 parça kuşbaşı tavuk eti görünüyor.
Soran+1 yılSaydın mı hepsini tebrik ederim 4 küçük tavuk parçası çok fayda verir
- +1 yıl
Menünün her gün değişmesi gerektiği kesin
Soran+1 yılDeğişmiyor işte sabah öğle akşam patates mi olur
+1 yılAslinda milyarlarca lira yardim toplandi, birazda olsa et vermeleri gerek. Haberlerde gormustum bi restoran varmis sinirsiz yiyebiliyormussun
09 Yorumla
Soran+1 yılhttps://www.hizliresim.com/3ad4twg Aynen bak verdiler
- +1 yıl
Yine patates ve makarna. Ne diyeyim insallah toparlanirsiniz bir an once. Eviniz tamamenmi yikildi
Soran+1 yılÇorba yiyorduk onuda yakmışlar 😂
Soran+1 yılBuradaki biride beni şikayet edecekmiş sırf böyle söylüyorum diye
Soran+1 yılKolonlar patladı oturulmaz
- +1 yıl
etsin kim sikayet edecekse okadar para toplandi mk kendileri olsa hergun ayni yemekmi diye isyan ederler evde yeseler mesela bi hergun etli yemek olmasada koymalilar sikayet etmek isteyen varsa seni etsin enazindan isinede yarar belki gorsunler
Soran+1 yıl@Sarikirmiizii ben edicem zaten etmelerine gerek yok
Soran+1 yıl@Sarikirmiizii senin evlilik nasıl gidiyor bu arads
- +1 yıl
iyi vallaha arada atisiyoruz ama genel iyi sukur,
Nankörlük diye bir şey yok.
Bizler devlete doğumdan ölüme herşeye vergi ödüyoruz tabii ki en iyiyi isteyeceğiz.
03 Yorumla
Soran+1 yılBak yine patates
Soran+1 yıl
+1 yılKardeşim öncelikle geçmiş olsun haklısın şikayetlerinde insan hergun aynı yemeği yiyemez. Ama idare edin yapacak bir şey yok maalesef.
06 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim 3 haftadır sabah öğle akşam patates yemeği börek yapıyorlar patatesli akşam yemeği patates öğlen patates kızartması
- +1 yıl
Şikayet edeceğiniz bir kurum vs yokmu oralarda? Bu sizin en doğal hakkınız
Soran+1 yıl
Soran+1 yılBak
- +1 yıl
Gördüm, her darlığın sonu ferrahliktir inşallah güzel günler göreceksiniz.
Soran+1 yılUmarım biran önce kurtuluruz
+1 yılNankörlük diyen 20 gün patates makarna yesin görsün gününü..
11 Yorumla
Soran+1 yılSeni hep sevdim bu sebepten valla
+1 yılNe nankörlüğü? vergi ödüyoruz bize en iyi şartları sunmaları gerekiyor...
14 Yorumla
Soran+1 yılAma işte hakaret ediyorlar bana 😀
Soran+1 yıl
Soran+1 yılYanmış çorba patates makarna yedik
- +1 yıl
Üstelik bu insanların evleri yıkılmışken, yakınlarını kaybetmişken, kış günü çadırda yaşıyorlarken en iyi şekilde beslenmeleri gerekir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılKyk da kalmıştım üniversite okurken bu ülkede alt orta sınıf çocuklarının 4 yılı bu şekilde geçiyor. İsyan etme bence. Kuru ekmek bukamayan insanlar var bu dünyada.
04 Yorumla
Soran+1 yılİmkan varken neden istemeyelim Allah yardımcısı olsun kuru ekmek bulamayanların ama imkan var imkan
Cevap sahibi+1 yılİmkanı olan kimse üniversite hayatı boyunca kyk da kalmaz. Sizin imkanınız var ise otele geçebilirsiniz. İnanın o yediğiniz yemeğe ulaşamayan bir sürü depremzede var. İmkan olsaydı kimse yarı aç yarı tok gezmezdi.
Soran+1 yılİmkan yok olsa durmam ki zaten
Cevap sahibi+1 yılİşte diyorum ya bazen hayat mecbur bırakır. Kyk da öğünler hep böyledir. Depremzedelere özel yemek çıkaracaklarını hic sanmam.
Çok zor durumdasınız bir şey diyemiyorum ama idare etmek gerekiyor
07 Yorumla
Soran+1 yıl
Soran+1 yılAynn bildiğin yemek her gün patates yiyor musun
Patates yemekten kabız oldum
Soran+1 yılBen tek kendim için değil sizin içinde üzülüyorum bu yemeklerle beyin çalışmaz
Soran+1 yılDnjdd
Önündeki yemeği ben iki yıl boyunca yurtta yedim. Sen bu haline bence şükret
03 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzücü
Soran+1 yılVallahi
+1 yılBilemem yaşayan bilir hacı bilemem yani seninle yaşadığını Ya da ben şöyle diyemem ama bir bir şeylerden ders sarımsak ne mutlu
01 Yorumla- +1 yıl
Canım benim erkek arkadaşım şimdi görürse yanlış anlayabilir seninle yani ben şu an erkeklerle başbaşayım Sen bir şey ilişkiye giriyorum sen nasıl anlatabilirim belki erken ben ilişkiye girmeyi seviyorum artık yani bir kadınla ben fazla şeyim yoktur bize de hani yazıyorum ara sıra da şimdi burada da adım çıkmasın diye korkuyorum öyle yani
+1 yılAllah yardımcınız olsun da yani yapilan onca yardim nereye gidiyor ben anlamıyorum bi sürü aşçı gitti yemek yapti vs
00 YorumlaArada et yemeği iyi olur. Ama bunu söylersin bir şekilde yenisi gelirse gelir gelmezse de gelmez.
00 Yorumla
+1 yıl115 milyar para nereye gitti... sen şükret ölümden döndün..
şu an mezarda olabilirdin... şahsen en iyi yemekleri yemenizi isterdim ama işte en azından karnın doyuyor... bugünleri unutmayacağız tabikii05 Yorumla
Soran+1 yılÖlseydik daha iyi olurdu emin ol şu an ne bok yapacağımız belli değil ne ev ne iş var ortada sap gibi kaldık
Soran+1 yılÖlsem en azından mezarda Yerşm belli olurdu
- +1 yıl
Az sabırlı ol Allah muhakkak açar bi hayırlı kapı... Allah yardımcınız olsun.
- +1 yıl
Kimse böyle olsun istemezdi hayat işte umarım en kısa zamanda toparlarsınız kendi normal hayatınıza dönersiniz inşallah
Soran+1 yılUmarım
+1 yılÇok kişiye verdikleri için öyle yapıyorlar sanırım ama gene de değişik bir şey pişirebilirlerdi
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun sizlere çok üzüldük acınız acımız oldu hepimizin yüreği yandı yemeği sevmeyebilirsiniz bu çok doğal bizde sürekli aynı menüleri yiyorduk ve bizde beğenmiyorduk burada bi sorun yok ama bu size ögrencilere hakaret edebilme hakkını vermez
011 Yorumla
Soran+1 yılKimse kimseye açmıyor acımız acınız değil herkes gülüp eğlenmeye devam ediyor ateş düştüğü yeri yakar
- +1 yıl
Insan üzülüyor..
Soran+1 yılYa yürüyün gidin üzülüyormuş dışarıda herkes eğlencesinde sorsan üzülüyor aynen üzülüyorsunuz yorumları oku üzülüyorlar evet
Soran+1 yılBen beğenip beğenmeme derdinde değilim yemek ayrımı yapmadım yapmamda ama o kadar yardım vergi nerde
Soran+1 yılBiz evimizi kaybettik iyi şartlarda yardım etmeyeceklerse ne diye var bu devlet
- +1 yıl
Derin bi nefes alıyorum... ben herkesi bilemem , gördüklerimi bilebilirim o kadar insan yardımcı olmaya çalıştık bazıları tutulan evi beğenmiyor , şunları isterim , su kiyafetin markasi neden bu değil diye bile yardim eden insanları kıranlar oluyor... üzgün ve şaşkınım tamam inşallah yardımlardan en iyi şekilde siz yararlanirsiniz...
Soran+1 yılYa banane onlardan onların ahlaksızlıgı
Soran+1 yılBen yemek ayırt etmiyorum 3 hafta yanı yemeği ye seni görürüm ne demek istediğini
- +1 yıl
Allah yardımcınız olsun...
Soran+1 yılZaten insanlarla bel bağlarsak yandık Allah’a sığınıyoruz
Soran+1 yıl
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu bulduğuna şükret sen. Ben bundan daha kötülerini yurtta yiyordum.
01 Yorumla
Soran+1 yılSizin içinde üzülüyorum
nankörlük değil bence neden hergün patates çıksın ki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKnk biz görevde sadece ton balığı ve tost ekmeği yiyorduk seninki iyi gene 😀
04 Yorumla
Soran+1 yılTon balığı proteindir
Cevap sahibi+1 yılKnk yeter artık yüzgeç çıkacak kıvama geldi olay 😀 nereye kadar
Soran+1 yılbende patates oldum :D
Cevap sahibi+1 yıl🤣😀
İmkanlar dahilinde yapıldığına eminim. Biz de 99 depreminde gerçekten 1 dilim ekmeğe muhtaçtık. Bırak patatesi soğanı ekmek ya..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl99 depreminde birkere bile yemek çıkmamıştı bize ulan ne günlerdi be kendi imkanimizla çadır bulup kurmuştuk. Gerçekten ağır tranva yıllar geçse de unutulmuyo derken yenisi cikiyo🤦
00 YorumlaÜstat yer neresi?
011 Yorumla
Soran+1 yılKonya
Soran+1 yılAdıyamandan knk kolonlar patladı gidemiyoruz eve
Soran+1 yılKeşke birler olmasaydıda aç açına evimizde kalsaydık
- +1 yıl
Kanka yurtta falan geçmez hayat acilen bir yeni ev lazım.
www.turkiye.gov.tr/afet-ve-acil-durum-yonetimi-afetzede-barinma-destegi-basvurusu
Şurdan bir başvuru yaptıktan sonra CİMER'e yazar mısın yeni bir ev talep ediyoruz diye.
www.cimer.gov.tr - +1 yıl
Dostum şunu da doldurur musun.
https://depremzede.icisleri.gov.tr/
Soran+1 yılYazcam knk yurtta olmuyor zaten annem tansiyon hastası mq bu patates yiyince kadın kötü oluyor
Soran+1 yılBaşvurdum knk umarım çıkar
Soran+1 yılYazdım knk bunları
+1 yılBence halinize şükredin.
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam şükür edelim koyun gibi patates yiyelim hergün rabbim yardımcımız olsun insanların eline düşürmesin bizi
Bu arada menü gayet iyi canım çekti
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDevlet şöyle devlet böyle diyenler okusun bunları
12 Yorumla
Soran+1 yıl
Soran+1 yılBak yine patstes
Gizli Üye(18-24)+1 yılHer gün patates çıktığını nereden biliyorsunuz
01 Yorumla
Soran+1 yıl3 haftadır Kyk dayım
https://www.hizliresim.com/3ad4twg
Gündem konusunda 915 cevap paylaştı. Onu bulduğuna şükret
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen abicim çok şükür
+1 yılYo gayette haklisin
14 Yorumla
Soran+1 yıl
Soran+1 yılŞikayet edeceklermiş beni djjdc
- +1 yıl
Kanka ben de kykda kaliyodum bu olaylar olmadan once, cimere sikayette bulundum yemekler icin. Soyledikleri sey 'yemekler haftada 2, ayda 8 kere kontrol ediliyor, gida muhendisi var' vs vs gibi seylerdi. Kendilerini duzeltmeyecekler bosa ugrasma. Biz bu 'bunu bulamayanlar da var' diyen bunca akilsiz insan yuzunden bu kadere mahkumuz maalesef ki.
Soran+1 yılBencede haklısın
Haklı isyan
01 Yorumla
Soran+1 yılYorumları oku laf etmeyen kalmamış
Biraz evet
00 Yorumlahaklisin kank
00 Yorumla- Gündem konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılAfiyet olsun
00 Yorumla Haklısın geçmiş olsun
00 YorumlaGündem konusunda 1,7b cevap paylaştı. haklısınız
00 Yorumla
+1 yılEtmiyorsun
00 YorumlaYok canım niye nankörlük olsun
00 YorumlaHayır tabiiki
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılay ben çok severim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKyk daydan normal
00 Yorumla
+1 yılnankörlük evet
00 YorumlaBugünler de geçer
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 