Bu felaketten neden hiç bir devlet görevlisi "sorumluluk" duymuyor?

Böylesi bir ihmal Japonya veya Avrupa 'da olsa ülke liderleri "onuruyla" istifa ederdi.

Ancak gel gör ki biz de henüz 1 tane kamu görevlisinden istifa sesi bile yok!..

  • 11 tane şehir ihmaller sonucu yok olmuş!..
  • ONBİNLERCE can gitmiş!..
  • Aileler - Yuvalar dağılmış!..

Ve 1 Belediye Başkanı istifası bile yok!..

Ne 1 Bakan... Ne de 1 Siyasetçi...

MİLLETÇE SURATLARINA TÜKÜRSEN "YARABBİ ŞÜKÜR!.." DERLER!😡

Bu felaketten neden hiç bir devlet görevlisi sorumluluk duymuyor?
Bu felaketten neden hiç bir devlet görevlisi "sorumluluk" duymuyor?
Cevapla