Enflasyon denen bir gerçek var biliyorsunuz ki. Bu enflasyona ek faturaların da yüksek gelmesi sorunu var.
Bu durumlara karşın ben elini taşın altına koymaya çalışan bir devlet adamı görmedim. Sadece kendilerini düşündüklerini veya zengini zengin etmek istediklerini düşünüyorum.
Buna cevaben vatandaş şunu yapabilir zannımca seçim zamanı boş oy atılırsa belki kendilerine çeki düzen verirler. Çünkü genç yaşımda birilerinden borç istemeden şunu şöyle yapsam param yeter mi diye düşünmekten artık çok sıkıldım.
Insanların koyun sürüsü gibi pervasızca yaşamasından hakkını arayacakların az olmasından bundan dolayı sessiz kalmasından çok sıkıldım.
Sizin fikirleriniz nedir bu konuda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer