Iktidar fark etmeksizin devlet adamları neden vatandaş için bir şey yapmıyor?

Enflasyon denen bir gerçek var biliyorsunuz ki. Bu enflasyona ek faturaların da yüksek gelmesi sorunu var.

Bu durumlara karşın ben elini taşın altına koymaya çalışan bir devlet adamı görmedim. Sadece kendilerini düşündüklerini veya zengini zengin etmek istediklerini düşünüyorum.

Buna cevaben vatandaş şunu yapabilir zannımca seçim zamanı boş oy atılırsa belki kendilerine çeki düzen verirler. Çünkü genç yaşımda birilerinden borç istemeden şunu şöyle yapsam param yeter mi diye düşünmekten artık çok sıkıldım.

Insanların koyun sürüsü gibi pervasızca yaşamasından hakkını arayacakların az olmasından bundan dolayı sessiz kalmasından çok sıkıldım.

Sizin fikirleriniz nedir bu konuda?

Iktidar fark etmeksizin devlet adamları neden vatandaş için bir şey yapmıyor?
Cevapla