Bu deprem sonrası çıkan komplo teorisyenleri çok cahil değiller mi?

Yok amerika yapmış yok şu yapmış bi bitmediniz bi de hep aynı dinci tayfa ve evet pozitif ayrımcılık yapıyorum

Bu deprem sonrası çıkan komplo teorisyenleri çok cahil değiller mi?
Cevapla