Depremi amerikalılar yaptı söylentileri çok cahilce değil mi?

Neymiş efendim amerikan gemisi gelmiş gemiyle fay hattını kaydırmışlar falan filan sizin mantığınız basıyor mu buna?

Depremi amerikalılar yaptı söylentileri çok cahilce değil mi?
Cevapla