Sizce yaşanan bu deprem felaketinin sebebi dış güçler olabilir mi?

Bu soruyu mevcut ak trolleri tiye almak amacıyla sormuyorum, ciddi ciddi soruyorum. Çünkü deprem olayı olmadan bir kaç gün önce 9 tane ülke terör gerekçesiyle konsolosluklarını kapattılar ve vatandaşlarına da güvenlik tehlikesi olabileceği yönünde uyarıda bulundular. Ardından ise bu deprem olayı oldu. Acaba çok mu komplo kokan bir soru sordum?

Sizce yaşanan bu deprem felaketinin sebebi dış güçler olabilir mi?
Cevapla