Ulaştırma Bakanı, “Depremde sadece birkaç yolumuz etkilendi. Yaptığımız yollar sayesinde ulaşımı kesintisiz sağlamış olduk” demiş. Sahiden böyle mi oldu?

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Adıyaman'da yaptığı açıklamada depremde ulaşımın aksamadığını dayanıklı yollar sayesinde ulaşımı kesintisiz sağladıklarını savundu. Siz ne düşünüyorsunuz, gerçekten böyle mi oldu?

Ulaştırma Bakanı, “Depremde sadece birkaç yolumuz etkilendi. Yaptığımız yollar sayesinde ulaşımı kesintisiz sağlamış olduk” demiş. Sahiden böyle mi oldu?
Ulaştırma Bakanı, “Depremde sadece birkaç yolumuz etkilendi. Yaptığımız yollar sayesinde ulaşımı kesintisiz sağlamış olduk” demiş. Sahiden böyle mi oldu?
Cevapla