Bugün birinin storysinde gördüm izin almadan, kış lastiksiz gidilmiyormus
Ama kuzenimin arkadaşı da nevhesir kayseri elbistan izinsiz gittik dönüyoruz demiş. Doğru olan hangisi , %100 bilen varsa yazsın?
Bugün birinin storysinde gördüm izin almadan, kış lastiksiz gidilmiyormus
Ama kuzenimin arkadaşı da nevhesir kayseri elbistan izinsiz gittik dönüyoruz demiş. Doğru olan hangisi , %100 bilen varsa yazsın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sizde yolda kalirsiniz şu günde kış lastiksiz o bölgeye gidilmez.
Bizimkiler ayni gün almanyadan yola cikti su an bölgede yardim dağtiyorlar
Yollarda denetim var, 3 ile giriş yasak. Diğer illere gidebiliyorsunuz. Kış lastiği ise zaten zorunlu.
kontrole denk gelmemıstır kı bu durumda kım kontrol edecek ayrıca kendını rıske atmıs yollar guvenlı degıl
yol kapali diye biliyorum arkadasimin aileside gidecekti geri donduler dun
Gidebilirsiniz sanırım
Bazi illere gidilmiyor yolda yogunluk olmasin diye
Giriş yasak diye biliyorum
Hayır izinsiz gidilmiyor
Gelmeyin diyorlar ,