Katkıda bulunmak için deprem bölgesine gidebiliyor muyuz?

Nasıl gidebiliyoruz nereye müracaat etmek gerekiyor? Kafamıza göre mi gidiyoruz yoksa bir yere bikdirmek mı gerekiyor?

Katkıda bulunmak için deprem bölgesine gidebiliyor muyuz?
Cevapla