Gaziantepte deprem olduğu için İstanbul'a ailemin yanına geldim eşim gelmedi?

2.5 senelik evliyiz İstanbul'dan Gaziantep'e gelin gittim,2 hafta önce deprem oldu evimizde bir kaç eşya devrildi hasar tespitinde ev az hasarlı çıktı girebilirsiniz dediler ama deprem olduğu günden beri eşim aşırı korktu bir türlü eve giremedi ve hepimiz kaynanamlarda kaldık 2 odalı evde biz eltimler görümcemler yaklaşık 15 kişi kaldık ben haliyle rahat edemedim mecburda kaldık eve gitmeye eşimi ikna edemedim eşim fabrikada çalışıyor herkes eşini çocuklarını yanına götürdü benide çağırdılar eşim beni bir türlü götürmedi annemlerdeyiz seni niye getireyim vs. götürmediği yetmezmiş gibi birde ortak arkadaşlarının karılarının çocukların yanında beni görüntülü arıyordu beni niye götürmüyorsun deyince tartşıyorduk her neyse 2 odaya 15 kişi sığınmışız gece ayak ucumda eşim yatıyor bir kalkıyorum eşim yok kaynanamı yatırıp yanıma kendi tek gitmiş başka yere yatmış niye diyorum annem yatak odasında babamla rahat edememiş buraya yatırdım bende kızıyordum haliyle 25 senelik evli eltim koltukta otururken bile eşiyle el ele kol kola kıskanmadım ama özendim sanki yeni evli onlar diye eşimle koltukta oturmaya kalksak kaynanam gelip hemen eşimin yanına oturur oğlunun saçıyla oynar omzuna yatar bana nispet ediyor gibi 1 hafta zor dayandım bu duruma ve İstanbul'a ailemin yanına gelmek istediğimi söyledim git istiyorsan dedi beni haavalanına bıraktılar eşim eltim kaynım yolda giderken eltimleri tembihlemiş işte onunla konuşurken benden yana hiçbir şey söylemeyin bilgi vermeyin diye abiside ne var ki neyi saklıyoruz böyle demiş tartışmışlar beni bırakıp kaynanamlara dönüyorlar eltimleri bırakıyor eşim 1 haftadır eve gidelim dediğim korkan kişi benim ardımdan evimize gidiyor bende görüntülü aradım vardım diye açtı ki bornozla bizim evimizde ne işin var orada madem girecektin oraya niye ben varken gitmedin dedim tartıştık mas... Yapmak için gittiğinden şüpheliniyorum neyse geri annesinin evine gitti orada da sürekli kendini bekarlık odasına kitliyormuş yengesi niye kitliyorsun sürekli deprem oluyor başına bir iş gelir diyormuş sigara içiyorum diye kitliyorum diyormuş halbuki herzaman ortalıkta içiyordu sigarasını bunu duydum işkillendim pazartesi İstanbula geldim en son Çarşamba günü konuştuk 3--4 kere aradı sinirlendim açmadım 2 gündür de aramıyor zaten siz olsanız ne düşünürsünüz

Gaziantepte deprem olduğu için İstanbul'a ailemin yanına geldim eşim gelmedi?
Cevapla