Deprem sebebiyle bende Ankara'ya gelmek için yola çıktım. Kalıcı olarak geliyoruz, pişman olur muyuz?

Deprem sebebiyle bende Ankaraya gelmek için yola çıktım. Kalıcı olarak geliyoruz, pişman olur muyuz?

Girdik bir yola, hayırlısı olsun bakalım. İskenderun'u çok özleyeceğim ama bazen veda etmek gerekiyor. 🖤

(Sitede ne kadar göç eden varmış, iyi en azından yalnız değiliz. Gerçi onlar geçici geliyordur ama olsun) 🙏🏽

Deprem sebebiyle bende Ankara'ya gelmek için yola çıktım. Kalıcı olarak geliyoruz, pişman olur muyuz?
Cevapla