
Girdik bir yola, hayırlısı olsun bakalım. İskenderun'u çok özleyeceğim ama bazen veda etmek gerekiyor. 🖤
(Sitede ne kadar göç eden varmış, iyi en azından yalnız değiliz. Gerçi onlar geçici geliyordur ama olsun) 🙏🏽

Girdik bir yola, hayırlısı olsun bakalım. İskenderun'u çok özleyeceğim ama bazen veda etmek gerekiyor. 🖤
(Sitede ne kadar göç eden varmış, iyi en azından yalnız değiliz. Gerçi onlar geçici geliyordur ama olsun) 🙏🏽
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ankara güzel şehir pişman olmazsınız. hoş geldin diyeyim şimdiden, geçmiş olsun..
Teşekkür ederiz kardesim hoşbulduk🙏🏽
Şehrimiz güzeldir hoş geldiniz simdiden merak etmeyin asla pişman olmazsınız sadece özlem olur hataya ama geçer ya geçmiş olsun 🫶
Hoşbulduk teşekkür ederiz kardesim 🙏🏽
Bende başka şehire kalıcı olarak geldim çok şükür kurtulduk sagiz çok şükür amma gözyaşlarım durmuyor feci ozluyorum bulunduğum yeri sevemedim ısınamadım , keşke böyle bir şey hiç yasanmasaydi 😭
Biz Malatyadan geldik Ankara'ya siz neresine geleceksiniz?
Bir yerine işte bende kalsın 😊
Iyi yolculuklar