Hatay Belediye Başkanı “Bu büyük depreme, yönetmeliğe göre yapılan binaların da dayanması çok zor” demiş. Katılıyor musunuz? (Sayfa 2)

Hatay Belediye Başkanı “Bu büyük depreme, yönetmeliğe göre yapılan binaların da dayanması çok zor” demiş. Katılıyor musunuz?
Cevapla