Hayali bir soru kafamdan uydurdum. Hadi bakalım yorumları alalım.
Ülkeye üretim getirecekse dini önemli değil veririm
Ülkeye üretim refah getireceğini bilsemde vermem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayali bir soru kafamdan uydurdum. Hadi bakalım yorumları alalım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İsterse güneşe tapsın beni ilgilendiren hizmet
İşte zeki insan hareketi yobaz dinciler anlamaz beyinleri yetmez
Herhangi bir Dini inanca inanan adama oy vermem.
Tengri din değil görüş
Fark etmez. Sonuç olarak uyduruk bir şey. Tengri uydurma bir şey tıpkı diğer tanrılar gibi insan uydurması
Tengri, İslamdan daha iyi güzellemeleri de saçmalık tamamen.
Insan eğer gelişmek istiyorsa bütün inançlardan kurtulmalıdır bütün inançlar bitirilmeli
Ama bir yaradan var dimi sana göre
Yok kardeşim yok. Yok işte
Ne meraklısınız bir şeylere tapmaya be, hiçbir şeye tapmasanız olmaz mı?
Bir yaratıcı var insan tesadüfen bu kadar gelişmiş doğamaz
Ne diyon gardaş nasıl soru bu kafan mı iyi
Birini işaretle
Ben Erbakan gibi adam olsun isterim hem üretim yapsın mühendis olsun hemde dini açıdan düzgün olsun namaz kılsın Kuran okusun
Niye üretim yapıp müslüman olmasa olmuyomu ben buna yobazlık diyorum zeka düşüklüğü nden oluyo
Olmaz müslüman ülkeyiz olur mu olum
Avrupa'yı müslüman adam yönetir mi bak bakalım Vatikan varken
kafirlerle işimiz ne
Yobazmısın? ülkeye üretim getireceğini bilsen oy vermezmisin
sen sus şarapçı günahkar
Şarap hiç içmedim bu yaşıma kadar içkide sigarada