Deprem için hangi kuruma yardım yapmam daha doğru olur?

Güney doğuda büyük bir deprem oldu 😔 o insanlar için küçükte olsa yardım yapmak istiyorum.

Internette bi sitede bağış için alan açılmış. Ahbap, Afad, Kızılay ve bisey daha unuttum ismini.

.
.

Şimdi hangisine bağış yapsam ne fark eder hangisi daha iyi olur biri açıklayabilir mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Devlet içindeki bazı yolsuzlukları görünce insan yardım yapmaya korkar oldu. Baktim ahbap Haluk LEVENT'e aitmiş AHBAP derneğine 2500$ yardim yaptım içim rahat etti ❤🙏
Deprem için hangi kuruma yardım yapmam daha doğru olur?
Cevapla