Biz ne ara insanlığımızı bu kadar kaybettik?

Biz ne ara insanlığımızı bu kadar kaybettik?

Malatyada bir tekstil firması depremde evleri yıkılan yakınlarını kaybeden kisilere gönderdiği mesaj aynen yukarıdaki gibi. Biz ne ara bu kadar gaddar insanlar olduk inanılır gibi değil Kapitalizm için tek gerçek, kârdır. Bizler sadece sayıdan ibaretiz sermaye için. Ya sosyalizm ya barbarlık, boş bir söylem değil.

Biz ne ara insanlığımızı bu kadar kaybettik?
Cevapla