Evin çatlaklarını görünce uykum kaçıyor, uyuyamıyorum. Siz olsanız ne yapardınız?

Bina çok eski her tarafı dökülüyor
Evin çatlaklarını görünce uykum kaçıyor, uyuyamıyorum. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla