Gecenin bu yarısı uykum kaçtıysa direk "KS" ye girerim Siz kaçınca ne yapıyorsunuz?

Gecenin bu yarısı uykum kaçtıysa direk "KS" ye girerim Siz kaçınca ne yapıyorsunuz?
Cevapla